Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiosaamisen projekti 1: Urheilumarkkinointia - Uimaseuran BtoB-markkinoinnin ja myynnin kehittäminen (10 op)

Toteutuksen tunnus: HL00BU31-3043

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
22.05.2023 - 28.05.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2023 - 31.12.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
3 op
Virtuaaliosuus
7 op
TKI-osuus
10 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Toimipiste
Laurea Hyvinkää
Opetuskielet
suomi
Paikat
4 - 7
Koulutus
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
Opettajat
Tero Uusitalo
Vastuuopettaja
Tero Uusitalo
Ryhmät
HLB223SA
Liiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, S23, Hyvinkää
HLB223SA2
Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, monimuotototeutus, S23, Hyvinkää
Opintojakso
HL00BU31

Tavoitteet

opiskelija osaa
- toteuttaa markkinoinnin kehittämisprojektin tiimissä
- arvioida asiakaslähtöisen toiminnan edellytyksiä, erilaisia asiakastarpeita ja -ratkaisuja
- toimia ja viestiä asiakaslähtöisesti

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Toteutustapa

Projektin nimi: Uimaseuran toiminnan BtoB-markkinointi ja myynti
Projektin tavoitteet ja tuotokset:
- Päätavoite on uimaseuran urheilumarkkinoinnin kehittäminen (Yritysmarkkinointi)
- Yhteistyökumppaniviestintä: Sponsorimateriaalit
- Yrityksille suunnatun palvelun muotoilu ja kuvaaminen, nettisivusisältöjen kehittäminen yrityksille kiinnostavaksi
- Tapahtuma – yritystapahtuma uimahallille (mahdollinen)
Projektin kickoff: 30.8 klo 12-14, Hyvinkään kampus
Projektin pre-kickoff (opiskelijat ja ohjaaja): 30.8, klo 9-11, Hyvinkään kampus
Projektin tiimipäivä: Keskiviikko

Projektin keskeinen sisältö on URHEILUMARKKINOINTIa, jota
voit opiskella tässä projektissa täydentäviin opintoihin.

Yhteistyökumppani: Uimaseura

Projektin tietoperusta koostuu:
1)Markkinoinnin käsitteet Canvas-työtila (Aloittavat opiskelijat)
2) Urheilumarkkinointi & yritysmarkkinointi,


Tällä toteutussuunnitelmalla kuvatussa projektissa voi toimia myös täydentävää osaamista kartuttava opiskelija (huom. ilmoittautuminen täydentävän osaamisen projektiin).

Projektin ohjaus- ja työskentelyajat ovat katsottavissa Lukkarikoneesta.
Viestintä: Teams, WhatsApp

Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.

Opintototeutuksen laatua on arvioitu, ja raportti itsearvioinnista löytyy


Toteutustapa: Projektiopinto (P2P) - yhteistyö paikallisen uimaseuran kanssa
Muut moduulit:Asiakkuudet ja markkinointi, projektijohtaminen
Ohjaus ja viestintä: Projektipäivä on KESKIVIIKKO, lähitapaamiset kampuksella (EI etä/Hybridi)

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Kerro projektin briiffin ajankohta, väliarviointi, arviointi ja projektin päättyminen.

Kansainvälisyys toteutuksella

Kansainvälinen urheilumarkkinointikirjallisuus

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu)

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun