Skip to main content

Marketing Project (10 cr)

Code: HL00BU31-3043

General information


Enrollment
22.05.2023 - 28.05.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2023 - 31.12.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
3 cr
Virtual proportion
7 cr
RDI proportion
10 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
4 - 7
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Teachers
Tero Uusitalo
Teacher in charge
Tero Uusitalo
Groups
HLB223SA
Liiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, S23, Hyvinkää
HLB223SA2
Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, monimuotototeutus, S23, Hyvinkää
Study unit
HL00BU31

Learning outcomes

The student is able to
- implement a marketing development project in a team
- assess prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions-
- act and communicate in a customer-oriented manner

Materials

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Teaching methods

Projektin nimi: Uimaseuran toiminnan BtoB-markkinointi ja myynti
Projektin tavoitteet ja tuotokset:
- Päätavoite on uimaseuran urheilumarkkinoinnin kehittäminen (Yritysmarkkinointi)
- Yhteistyökumppaniviestintä: Sponsorimateriaalit
- Yrityksille suunnatun palvelun muotoilu ja kuvaaminen, nettisivusisältöjen kehittäminen yrityksille kiinnostavaksi
- Tapahtuma – yritystapahtuma uimahallille (mahdollinen)
Projektin kickoff: 30.8 klo 12-14, Hyvinkään kampus
Projektin pre-kickoff (opiskelijat ja ohjaaja): 30.8, klo 9-11, Hyvinkään kampus
Projektin tiimipäivä: Keskiviikko

Projektin keskeinen sisältö on URHEILUMARKKINOINTIa, jota
voit opiskella tässä projektissa täydentäviin opintoihin.

Yhteistyökumppani: Uimaseura

Projektin tietoperusta koostuu:
1)Markkinoinnin käsitteet Canvas-työtila (Aloittavat opiskelijat)
2) Urheilumarkkinointi & yritysmarkkinointi,


Tällä toteutussuunnitelmalla kuvatussa projektissa voi toimia myös täydentävää osaamista kartuttava opiskelija (huom. ilmoittautuminen täydentävän osaamisen projektiin).

Projektin ohjaus- ja työskentelyajat ovat katsottavissa Lukkarikoneesta.
Viestintä: Teams, WhatsApp

Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.

Opintototeutuksen laatua on arvioitu, ja raportti itsearvioinnista löytyy


Toteutustapa: Projektiopinto (P2P) - yhteistyö paikallisen uimaseuran kanssa
Muut moduulit:Asiakkuudet ja markkinointi, projektijohtaminen
Ohjaus ja viestintä: Projektipäivä on KESKIVIIKKO, lähitapaamiset kampuksella (EI etä/Hybridi)

Exam schedules

Kerro projektin briiffin ajankohta, väliarviointi, arviointi ja projektin päättyminen.

International connections

Kansainvälinen urheilumarkkinointikirjallisuus

Student workload

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu)

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page