Marketing Project (10 cr)
Code: HL00BU31-3043
General information
- Enrollment
-
22.05.2023 - 28.05.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.08.2023 - 31.12.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual proportion
- 7 cr
- RDI proportion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Hyvinkää
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 4 - 7
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
- Teachers
- Tero Uusitalo
- Teacher in charge
- Tero Uusitalo
- Groups
-
HLB223SALiiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, S23, Hyvinkää
-
HLB223SA2Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, monimuotototeutus, S23, Hyvinkää
- Study unit
- HL00BU31
Learning outcomes
The student is able to
- implement a marketing development project in a team
- assess prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions-
- act and communicate in a customer-oriented manner
Materials
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Teaching methods
Projektin nimi: Uimaseuran toiminnan BtoB-markkinointi ja myynti
Projektin tavoitteet ja tuotokset:
- Päätavoite on uimaseuran urheilumarkkinoinnin kehittäminen (Yritysmarkkinointi)
- Yhteistyökumppaniviestintä: Sponsorimateriaalit
- Yrityksille suunnatun palvelun muotoilu ja kuvaaminen, nettisivusisältöjen kehittäminen yrityksille kiinnostavaksi
- Tapahtuma – yritystapahtuma uimahallille (mahdollinen)
Projektin kickoff: 30.8 klo 12-14, Hyvinkään kampus
Projektin pre-kickoff (opiskelijat ja ohjaaja): 30.8, klo 9-11, Hyvinkään kampus
Projektin tiimipäivä: Keskiviikko
Projektin keskeinen sisältö on URHEILUMARKKINOINTIa, jota
voit opiskella tässä projektissa täydentäviin opintoihin.
Yhteistyökumppani: Uimaseura
Projektin tietoperusta koostuu:
1)Markkinoinnin käsitteet Canvas-työtila (Aloittavat opiskelijat)
2) Urheilumarkkinointi & yritysmarkkinointi,
Tällä toteutussuunnitelmalla kuvatussa projektissa voi toimia myös täydentävää osaamista kartuttava opiskelija (huom. ilmoittautuminen täydentävän osaamisen projektiin).
Projektin ohjaus- ja työskentelyajat ovat katsottavissa Lukkarikoneesta.
Viestintä: Teams, WhatsApp
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.
Opintototeutuksen laatua on arvioitu, ja raportti itsearvioinnista löytyy
Toteutustapa: Projektiopinto (P2P) - yhteistyö paikallisen uimaseuran kanssa
Muut moduulit:Asiakkuudet ja markkinointi, projektijohtaminen
Ohjaus ja viestintä: Projektipäivä on KESKIVIIKKO, lähitapaamiset kampuksella (EI etä/Hybridi)
Exam schedules
Kerro projektin briiffin ajankohta, väliarviointi, arviointi ja projektin päättyminen.
International connections
Kansainvälinen urheilumarkkinointikirjallisuus
Student workload
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu)
Evaluation scale
H-5