Siirry suoraan sisältöön

Service Business (5 op)

Toteutuksen tunnus: PK00BW44-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
20.05.2024 - 15.08.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
02.09.2024 - 30.11.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Toimipiste
Laurea Verkkokampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 40
Koulutus
Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila
Opettajat
Auli Hietanen
Jussi Järvi
Vastuuopettaja
Jussi Järvi
Ryhmät
PKV223SA
Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, verkko-opinnot, S23, Tikkurila
Opintojakso
PK00BW44

Tavoitteet

The student is able to
- determine the basic elements of service marketing
- define the components of service quality
- create a functional service environment
- argue how a service creates added value for the consumer through the service process
- understand the impact of culture and cultural differences in the service process

Aika ja paikka

Canvas-verkkoalusta

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Oppimateriaali löytyy Canvas-työtilasta, joka aukeaa opintojakson alettua.
Oman aiheen mukainen kirjallisuus löytyy normaalisti kirjaston tietokantojen avulla.
LibGuides e-aineistot: https://libguides.laurea.fi/kauneudenhoitoala
Englanniksi

Toteutustapa

Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa Canvas-alustalla.
Opintojakso alkaa. Noin viikkoa ennen aloitusta lähetetään sähköpostiviesti, jossa kerrotaan opintojakson aloitus ja kuvataan opintojen käytänteet.

Opintojakson osan arvosanaa ei voi korottaa.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa. Aloitus on, jolloin Canvas-työtila aukeaa.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan (Auli Hietanen) ennen opintojakson alkamista

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä. Vain osa tästä työstä kuluu kontakteissa. Sinulle jää hyvin aikaa tehdä tehtäviä kontaktien ulkopuolella

Sisältö ja sen jaksotus

Opintojakso muodostuu viidestä moduulista, johon jokaiseen liittyy yksi tai useampi tehtävä.
Tehtävät voidaan tehdä joko yksilötehtävinä tai paritehtävinä.
Opintojakso sisältö käsittelee seuraavia aiheita:
- Palvelun tuotannon peruselementit
- Palvelun laatu
- Miten palveluilla luodaan arvoa asiakkaalle
- Kulttuurierot palveluiden markkinoinnissa

Arviointiasteikko

H-5

Lisätiedot

Ennen opintojakson alkua lähetetään opiskeijoille sähköpostiviesti, jossa annetaan tarkempia ohjeita opintojakson suorittamiseksi.

Siirry alkuun