Service Business (5 op)
Toteutuksen tunnus: V1593-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
22.05.2023 - 28.05.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
21.09.2023 - 31.12.2023
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Toimipiste
- Laurea Verkkokampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila
- Opettajat
- Jussi Järvi
- Vastuuopettaja
- Jussi Järvi
- Ryhmät
-
PKV222SNKauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, päivätoteutus, S22, Tikkurila
- Opintojakso
- V1593
Tavoitteet
The student is able to
- determine the basic elements of service marketing
- define the components of service quality
- understand how value is created to the customers through service
- understand cultural influences on services
Toteutustapa
Verkossa Canvas-alustalla toteutettava opintojakso.
Opintojakso alkaa 21.9. Noin viikkoa ennen aloitusta lähetetään viesti, jossa kuvataan opintojakson käytänteet.
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Huom! Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa. Aloitus on 21.9, jolloin Canvas-työtila aukeaa.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan (Auli Hietanen) ennen opintojakson alkamista
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä. Vain osa tästä työstä kuluu kontakteissa. Sinulle jää hyvin aikaa tehdä tehtäviä kontaktien ulkopuolella
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty
AMMATILLINEN TIETOPERUSTA, TIEDONHAKU JA RAPORTOINTI
käyttää keskeisiä ammattikäsitteitä eri työkäytänteitä ja –tilanteita selittäessään
-etsiä tietoa eri tietolähteistä
-raportoida
AMMATILLINEN TOIMINTA JA TYÖELÄMÄN KEHITTÄMINEN
toimia ohjattuna opiskeltavia taitoja ja menetelmiä käyttäen
- toimia asiakkaiden ja/tai yhteistyötahojen kanssa
- ottaa vastaan ohjausta
RYHMÄTYÖTAIDOT, JOHTAMINEN JA VASTUULLISUUS
toimia ryhmän jäsenenä
-suunnitella ohjatusti oman työn etenemistä ja ajankäyttöä
- toimia turvallisesti ja ammattieettisten periaatteiden mukaisesti
-noudattaa annettuja ohjeita ja sääntöjä
Sisältö ja sen jaksotus
- Palvelun tuotannon peruselementit
- Palvelun laatu
- Miten palveluilla luodaan arvoa asiakkaalle
- Kulttuurierot palveluiden markkinoinnissa
Arviointiasteikko
H-5