Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteet (10 op)

Toteutuksen tunnus: HL00BQ78-3035

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

28.11.2022 - 04.12.2022

Ajoitus

10.01.2023 - 19.05.2023

Opintopistemäärä

10 op

Virtuaaliosuus

4 op

TKI-osuus

5 op

Toteutustapa

60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus

Yksikkö

Laurea Leppävaara, liko

Toimipiste

Laurea Leppävaara

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus (HLA2), Laurea Leppävaara

Opettaja

  • Anne Martola
  • Laura Salmi

Vastuuopettaja

Anne Martola

Ryhmät

  • HLA223KA
    Liiketalouden koulutus, henkilöstöjohtaminen, monimuotototeutus, K23, Leppävaara

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- käyttää markkinoinnin peruskäsitteistöä
- määritellä myynnin ja markkinoinnin tavoitteet ja mittarit
- soveltaa markkinoinnin kilpailukeinoja vastuullisesti*
- hankkia asiakastietoa, määritellä kohderyhmiä ja kuvata asiakkaan ostopolun
- toimia ja viestiä asiakaslähtöisesti myyntitilanteissa
- tehdä markkinoinnin kehittämisprojektin**

*Tarkennus "vastuullisesti" astuu voimaan 1.8.2024.
** Tavoitteen lopusta on on jätetty pois tarkenne "tiimissä". Muutos astuu voimaan 1.8.2024.

Lisätiedot

Seuraava ohje koskee Digitaalisten palvelujen kehittämisen koulutuksen opiskelijoita, joilla opintojakson suorittaminen on viivästynyt: opintojakson tilalle on vuodesta 2025 alkaen tullut opintojakso ND00CC00 Liiketoimintaympäristöt 5 op. Eriävästä laajuudesta johtuen sovitaan lisäksi erikseen, millä liiketalouden perussisällöllä voi korvata puuttumaan jäävät 5 op tai suoritetaan uuden OPS-rakenteen mukaisesti enemmän pakollisia IT-opintoja.

Myöskään turvallisuusalan opiskelijoille ei ole enää omaa opintojaksototeutusta opintojaksosta kevätlukukauden 2025 jälkeen. Mikäli opintojakso on jäänyt suorittamatta turvallisuusalan opiskelijalta viimeisen koulutuksen oman toteutuksen mukana, sen voi suorittaa liiketalouden koulutuksen opintototeutuksella.