Skip to main content

Digital Content Marketing (5 cr)

Code: PK00BV33-3003

General information


Enrollment
28.11.2022 - 04.12.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
20.03.2023 - 31.07.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
3 cr
Virtual proportion
2 cr
RDI proportion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
Auli Hietanen
Jussi Järvi
Teacher in charge
Auli Hietanen
Groups
PKV223KAM
Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, monimuotototeutus, K23, Tikkurila
Study unit
PK00BV33

Learning outcomes

The student is able to
- describe factors that affect the effectiveness of digital marketing
- design and evaluate influencer marketing
- design and evaluate effective content marketing
- plan and evaluate corporate communications as an integral whole
- make a digital marketing plan as part of a company’s marketing strategy
- evaluate the effectiveness of marketing using different methods of analysis
- apply digital marketing methods to the cosmetics industry

Teaching methods

Luennot ja tehtävät

Exam schedules

Luennot Tikkurilan kampuksella tai verkototeutuskena Zoomissa. Tarkista lähikontaktin paikka ja päivämäärät Pakista.

Completion alternatives

Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista

Student workload

1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.

Content scheduling

Opintojaksolla käsitellään digitaalisen markkinoinnin perusteita ja markkinoinnin tehokkuuteen vaikuttavia tekijöitä
Lisääksi
- suunnitellaan ja arvioidaan vaikuttajamarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan toimivaa sisältömarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan yritysviestintää
- tehdään digitaalisen markkinoinnin suunnitelma
- arvioidaan markkinoinnin vaikuttavuutta eri analyysimenetelmillä
- soveltaan digitaalisen markkinoinnin menetelmiä kosmetiikka-alalle

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page