Changing Consumer Behavior and Customer Relationship Management (5 cr)
Code: V1451-3005
General information
Enrollment
28.11.2022 - 04.12.2022
Timing
01.02.2023 - 30.04.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual proportion
2 op
RDI proportion
3 op
Mode of delivery
60 % Contact teaching, 40 % Distance learning
Unit
Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
- Degree Programme in Futures Studies and Customer-Oriented Services (HYV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
- Markus Kanerva
Groups
-
HYV223KJTulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K23, Tikkurila
Learning outcomes
Opiskelija osaa
- osallistaa asiakkaat liiketoiminnan kehittämiseen
- havainnoida, tutkia ja analysoida asiakaskokemuksesta ja kuluttajan käyttäytymisestä saatavaa tietoa
- hakea ja omaksua kuluttajakäyttäytymiseen liittyvää kotimaista ja kansainvälistä tutkimustietoa ja soveltaa sitä liiketoiminnan kehittämisessä ja kuluttajakäyttäytymisen hallinnassa
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Grading scale
H-5