Digital Marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: HY00BM77-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
22.05.2023 - 28.05.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2023 - 31.12.2023
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Toimipiste
- Laurea Verkkokampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Degree Programme in Leading Transformational Change (HYD5), Virtual Campus
- Opettajat
- Eija Lipasti
- Ryhmät
-
HYD523SJDegree Programme in Leading Transformational Change, yamk, virtual studies, S23, Virtual Campus
- Opintojakso
- HY00BM77
Tavoitteet
The student is able to:
• Develop digital marketing strategies using electronic media
• Implement digital marketing strategies into practice
• Evaluate product, pricing, distribution and communication marketing functions in a firm’s internet marketing strategy
• Use digital analytics to evaluate and optimize the effectiveness of digital marketing strategies
Literature: Kotler et al, 2018, Marketing 4.0
Selected articles from academic sources, e.g.: Journal of Marketing, Journal of Interactive Mar keting, Harvard Business Review
Selected articles from business sources, e.g.: Business Week, Economist
Studying methods: exercises, online discussions, group project work, examination
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty