Siirry suoraan sisältöön

Digital Marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: HY00BM77-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
22.05.2023 - 28.05.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2023 - 31.12.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Toimipiste
Laurea Verkkokampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 40
Koulutus
Degree Programme in Leading Transformational Change (HYD5), Virtual Campus
Opettajat
Eija Lipasti
Ryhmät
HYD523SJ
Degree Programme in Leading Transformational Change, yamk, virtual studies, S23, Virtual Campus
Opintojakso
HY00BM77

Tavoitteet

The student is able to:
• Develop digital marketing strategies using electronic media
• Implement digital marketing strategies into practice
• Evaluate product, pricing, distribution and communication marketing functions in a firm’s internet marketing strategy
• Use digital analytics to evaluate and optimize the effectiveness of digital marketing strategies

Literature: Kotler et al, 2018, Marketing 4.0
Selected articles from academic sources, e.g.: Journal of Marketing, Journal of Interactive Mar keting, Harvard Business Review
Selected articles from business sources, e.g.: Business Week, Economist

Studying methods: exercises, online discussions, group project work, examination

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Siirry alkuun