Social Media and SEM Planning and Implementation for an SME (15 op)
Toteutuksen tunnus: HL00BU35-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
23.05.2022 - 29.05.2022
Ajoitus
01.08.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
15 op
Virtuaaliosuus
7 op
Toteutustapa
54 % Lähiopetus, 46 % Etäopetus
Yksikkö
Laurea Hyvinkää, liko
Toimipiste
Laurea Hyvinkää
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
4 - 7
Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
Opettaja
- Pyry Airaksinen
- Aapo Hollanti
Vastuuopettaja
Aapo Hollanti
Ryhmät
-
HLBWKansainvälinen vaihto / Liiketalous, Hyvinkää
-
HLB222KNLiiketalouden koulutus, päivätoteutus, K22, Hyvinkää
-
HLB221SNLiiketalouden koulutus, päivätoteutus, S21, Hyvinkää
-
HLB222SNLiiketalouden koulutus, päivätoteutus, S22, Hyvinkää
Osaamistavoitteet
The student is able to
- create and develop digital services
- develop and use digital tools for marketing purposes
- plan digital customer experience
- analyze and use business reports in projects
- use strategic planning, analysis and decision making tools
- make business decisions in various contexts
Toteutustapa
[First edit the implementation plan based on instructions in the fields in English and then copy the same information in these fields for Finnish students.] If this text has not been removed, please check the implementation plan by changing the system language into English.]
Lisätiedot
Projektissa syntyy vastaavaa osaamista kuin opintojaksolla HL00BQ81 Digital Marketing and Sales ja HL00BQ82 Data-driven Decision Making, joten suoritettuasi tämän opinnon et voi sisällyttää mainittuja opintojaksoja tutkintoon.