Basic Premises of Customer Work in the Social Care Sector (5 op)
Toteutuksen tunnus: V1472-3006
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
23.05.2022 - 29.05.2022
Ajoitus
01.08.2022 - 07.10.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus
Yksikkö
Laurea Tikkurila, sote
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 25
Koulutus
- Degree Programme in Social Services (SWV2), Laurea Tikkurila
Opettaja
- Kaarina Aho
Vastuuopettaja
Kaarina Aho
Ryhmät
-
SWV222SNDegree Programme in Social Services, daytime studies, S22, Tikkurila
Osaamistavoitteet
The student is able to
- identify values and ethical principles in the social care sector
- recognize the basic characteristics connected to lifespan development
- outline client relationships in the social care sector and different life situations