Skip to main content

Project Management and Communication (5 cr)

Code: R0183-3174

General information


Enrollment
23.05.2022 - 29.05.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
16.08.2022 - 30.11.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
3 cr
Virtual proportion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 80
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Teachers
Aapo Hollanti
Monika Cseh
Anja Mertanen
Teacher in charge
Anja Mertanen
Groups
HLB222SA
Liiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, S22, Hyvinkää
HLB222SN
Liiketalouden koulutus, päivätoteutus, S22, Hyvinkää
Study unit
R0183

Learning outcomes

The student is able to
- plan, implement and evaluate a practical project in multidisciplinary cooperation
- work in an appropriate way in multicultural organisations and networks
- acquire and use information to support development, and use ICT tools
- communicate appropriately and in a goal-oriented way in the communication and documenting situations required by the project

Materials

Oppimateriaali esitellään ensimmäisessä lähitapaamisessa sekä oppimisympäristössä.

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Employer connections

Toteutuksella projektiosuus tehdään työelämäkumppanin kanssa.

Exam schedules

Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. Vaihtoehtoisesti opettaja voi määrittää myös muun tavan, jolla opiskelija vahvistaa osallistumisensa toteutukselle. Näitä toimia voidaan edellyttää viikon sisällä toteutuksen alkamisesta. Edellä esitetyn mukaisesti toimintatavan soveltaminen edellyttää, että opettaja tiedottaa toteutukselle hyväksyttyjä opiskelijoita käytänteestä ja että käytänne on kerrottu opinnon toteutussuunnitelmassa. Mikäli opiskelija on estynyt perusteluista syistä osallistumaan ensimmäiseen kontaktikertaan tai aktivoitumaan opinnoissa opettajan asettamien edellytysten mukaisesti, hänen tulee olla yhteydessä vastuuopettajaan toteutukselle osallistumisesta sopimiseksi. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija”.

Läsnäoloa edellytetään toteutuksen loppuseminaarissa.Seminaarin päivämäärä on saatavilla canvas-työtilassa.

Completion alternatives

Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”Kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa opinnosta vastaava opettaja tai muu tehtävään nimetty henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja pääsääntöisesti samaa arviointiasteikkoa kuin vastaavalla opintojaksolla tai -kokonaisuudella. Opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu. Opiskelija voi hakea myös työssä hankittavan osaamisen tunnistamista osaksi tutkintoa (työn opinnollistaminen). ... Opiskelija vastaa osaamisen osoittamisesta, todistamisesta ja riittävien tietojen toimittamisesta. Osaamisen arvioivat opiskelija ja näytön vastaanottava ohjaaja yhdessä. ” Katso lisätietoa opiskelijaintrasta.

Student workload

Yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä.

Content scheduling

Toteutus alkaa intensiiviviikolla, jolloin on tiedonhaun ja työvälineiden opetusta.

Projekti ja sen vaiheita esitellään sekä suunnitelmaseminaarissa että loppuseminaarissa syksyllä2022.

Evaluation scale

H-5

Further information

Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa.
Jos opinnon toteutustapaa on oleellisesti muutettu, hyödyntää opettaja toteutuksen laadun arvioinnissa opetuksen laatukriteereitä. Itsearviointi on opiskelijan nähtävillä esim. Canvasissa tai Teamsissa.

Go back to top of page