Johtaminen ja esimiestyö (5 op)
Toteutuksen tunnus: R0215-3045
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
23.05.2022 - 29.05.2022
Ajoitus
05.09.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Laurea Leppävaara, tiko
Toimipiste
Laurea Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 45
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus (NTA2), Laurea Leppävaara
Opettaja
- Seppo Koponen
- Outi Lappi
Vastuuopettaja
Seppo Koponen
Ryhmät
-
NTA221SATietojenkäsittelyn koulutus, monimuotototeutus, S21, Leppävaara
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- analysoida ja kehittää omaa toimintaansa työyhteisön jäsenenä ja esihenkilönä
- soveltaa työlainsäädäntöä ja työehtosopimuksia
- analysoida työyhteisöä ja edistää työhyvinvointia
Toteutustapa
Toteutustapa on osin verkkopainotteinen monimuoto. Opintojakso toteutetaan verkossa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Oppimateriaali julkaistaan opintojakson Canvas-työtilassa opintojakson alussa.
Sisältö ja sen jaksotus
Toteutuksen tehtävät voi suorittaa opintojakson aikataulun mukaisessa järjestyksessä tai sitä nopeammin. Tehtävien arviointi tapahtuu työtilassa julkaistavassa aikataulussa. Myöhästyneitä tai ei-hyväksyttyjä tehtäviä on mahdollista palauttaa opintojakson päättymisen jälkeen työtilassa julkaistavan aikataulun mukaisesti.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi perustuu opintojaksolla kahteen tehtävään, joista toinen tehdään ryhmässä ja toinen yksin. Aktiivinen osallistuminen keskusteluihin luennoilla otetaan huomioon loppuarvioinnissa.
Hylätty (0)
Opiskelija ei ole saanut yhdestä tai useammasta osatehtävästä hyväksyttävää arviointia.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija on saanut osatehtävistä keskimäärin tyydyttävän arvioinnin.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija on saanut osatehtävistä keskimäärin hyvän arvioinnin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saanut osatehtävistä keskimäärin kiitettävän arvioinnin. Opiskelja on saanut osatehtävistä hyvän arvioinnin sekä osallistunut aktiivisesti luennoilla keskusteluihin.