Siirry suoraan sisältöön

SB Project 18: Developing marketing, visibility and customer satisfaction of the Company Providing Wilderness Experiences (15 op)

Toteutuksen tunnus: SB00BK99-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
23.11.2020 - 29.11.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2021 - 31.07.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
15 op
Lähiosuus
7 op
Virtuaaliosuus
8 op
TKI-osuus
15 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Toimipiste
Laurea Hyvinkää
Opetuskielet
englanti
Paikat
7 - 7
Koulutus
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
Opettajat
Pyry Airaksinen
Tero Uusitalo
Vastuuopettaja
Tero Uusitalo
Ryhmät
HLBW
Kansainvälinen vaihto / Liiketalous, Hyvinkää
Opintojakso
SB00BK99

Aika ja paikka

Project Brieffing: 19.1.2021, Tikkurila (Vantaa) Campus, room 122 (1.st floor)

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Toteutustapa

Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: kuvaa tähän kunkin projektin keskeinen sisältö.
Muut moduulit: kerro tässä, mihin muihin moduuleihin projektista voi saada pisteitä
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan projektikohtaisesti. Mainitse tässä kohdassa myös sopiiko projekti monimuoto-opiskelijoille eli ohjaukset ovat ma ja ti.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Kerro projektin briiffin ajankohta, väliarviointi, arviointi ja projektin päättyminen.

Kansainvälisyys toteutuksella

Developing the company´s internationalizing

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu)

Sisältö ja sen jaksotus

The content: Internet content designing, descriptions of services in English, search engine optimizing, producing other marketing materials (will be agreed separately), possibly: customer experience survey formula, other topics – separately agreed.

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun