Tuottavuuden parantaminen ja palvelukehitys käyttäytymistaloustieteen keinoin (5 op)
Toteutuksen tunnus: A9397-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
25.11.2019 - 01.12.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2020 - 31.07.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Laurea Tikkurila
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä (HYV5), Laurea Tikkurila
- Opettajat
- Markus Kanerva
- Opintojakso
- A9397
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- analysoida ihmisten käyttäytymistä, joka aiheuttaa käytännönongelmia niin yksityisen kuin julkisen sektorin toiminnassa
- soveltaa käyttäytymistieteellisiä perusperiaatteita käytännönongelmien ratkaisemiseksi
- arvioida kriittisesti erilaisten mallien, teorioiden ja lähestymistapojen sopivuutta palvelukehityksessä sekä tehostaa niitä käyttäytymistaloustieteellisellä ymmärryksellä
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty