•   Asiakaskannattavuus ja asiakaspääoman johtaminen V1453-3002 01.08.2020-31.12.2020  5 op  (HYV220KJ) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Opiskelija osaa
    - tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
    - mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
    - osaa tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman

    Vastuuopettaja

    Antti Sekki

    Toteutusmuoto

    60% Lähiopetus, 40% Etäopetus

    Toteutustapa

    Itsenäinen työskentely, lähipäivät, verkko-oppiminen

    Opetuskieli/-kielet
    • suomi
    Suorituskieli/-kielet
    • suomi
    Ajoitus

    01.08.2020 - 31.12.2020

    Ilmoittautumisaika

    18.05.2020 - 24.05.2020

    Ryhmä(t)
    • HYV220KJ
    Yksikkö

    Laurea Tikkurila, liko

    Opettaja(t)

    Antti Sekki, Susanna Kivelä

    Koulutus

    Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta (HYV2), Laurea Tikkurila

    Toimipiste

    Laurea Tikkurila

    T&K osuus

    2 op

    Virtuaaliosuus

    2 op

    Arviointiasteikko

    Hyväksytty/Hylätty

    Toteutuksen tärkeät päivät

    Lähiopetuspäivät Tikkurilan Laurea
    11.9.2020 klo 9.00 - 16.30
    9.10.2020 klo 9.00 - 16.30
    14.11.2020 klo 9.00 - 16.30

    Sisältö ja sen jaksotus

    Opiskelija osaa
    - tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
    - mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden
    ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät
    ja mittarit
    - tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman.

    Aika ja paikka

    Lähiopetuspäivät Tikkurilan Laurea
    11.9.2020 klo 9.00 - 16.30
    9.10.2020 klo 9.00 - 16.30
    14.11.2020 klo 9.00 - 16.30