Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskannattavuus ja asiakaspääoman johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: V1453-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

18.05.2020 - 24.05.2020

Ajoitus

01.08.2020 - 31.12.2020

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

2 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus

Yksikkö

Laurea Tikkurila, liko

Toimipiste

Laurea Tikkurila

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta (HYV2), Laurea Tikkurila

Opettaja

  • Susanna Kivelä
  • Antti Sekki

Ryhmät

  • HYV220KJ
    Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K20, Tikkurila

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
- osaa tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman

Toteutustapa

Itsenäinen työskentely, lähipäivät, verkko-oppiminen

Aika ja paikka

Lähiopetuspäivät Tikkurilan Laurea
11.9.2020 klo 9.00 - 16.30
9.10.2020 klo 9.00 - 16.30
14.11.2020 klo 9.00 - 16.30

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Lähiopetuspäivät Tikkurilan Laurea
11.9.2020 klo 9.00 - 16.30
9.10.2020 klo 9.00 - 16.30
14.11.2020 klo 9.00 - 16.30

Sisältö ja sen jaksotus

Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden
ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät
ja mittarit
- tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty