Asiakaskannattavuus ja asiakaspääoman johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: V1453-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
18.05.2020 - 24.05.2020
Ajoitus
01.08.2020 - 31.12.2020
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus
Yksikkö
Laurea Tikkurila, liko
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta (HYV2), Laurea Tikkurila
Opettaja
- Susanna Kivelä
- Antti Sekki
Ryhmät
-
HYV220KJTulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K20, Tikkurila
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
- osaa tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman
Toteutustapa
Itsenäinen työskentely, lähipäivät, verkko-oppiminen
Aika ja paikka
Lähiopetuspäivät Tikkurilan Laurea
11.9.2020 klo 9.00 - 16.30
9.10.2020 klo 9.00 - 16.30
14.11.2020 klo 9.00 - 16.30
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Lähiopetuspäivät Tikkurilan Laurea
11.9.2020 klo 9.00 - 16.30
9.10.2020 klo 9.00 - 16.30
14.11.2020 klo 9.00 - 16.30
Sisältö ja sen jaksotus
Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden
ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät
ja mittarit
- tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty