•   Content Marketing R0294-3004 01.10.2021-31.12.2021  5 op  (TOH221SY, ...) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    The student is able to
    - explain the consumer trends and their impact on the digital marketing today
    - describe the elements of digital customer experience
    - prepare a content strategy plan based on target group needs and interest analysis
    - create attractive content and engage with customers
    - apply the best practices in building organizational webpages

    Vastuuopettaja

    Eija Lipasti

    Toteutusmuoto

    Etäopetus

    Opetuskieli/-kielet
    • englanti
    Ajoitus

    01.10.2021 - 31.12.2021

    Ilmoittautumisaika

    24.05.2021 - 30.05.2021

    Ryhmä(t)
    • TOH221SY
    • CCH221SY
    Paikkoja

    40 - 40

    Yksikkö

    Korkeakouluyksikkö D, Verkkokampus, liko

    Opettaja(t)

    Eija Lipasti, Tiina Leppäniemi

    Koulutus

    Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet, Complementary competence, bachelor’s studies in English (CCH2), Business, administration and law

    Toimipiste

    Laurea Verkkokampus

    Virtuaaliosuus

    5 op

    Arviointiasteikko

    Hyväksytty/Hylätty