•   Digital Service Business and Marketing R0218-3057 22.08.2021-12.12.2021  10 op  (HRA220SA) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    The student is able to
    - analyze current trends in digital services
    - develop digital service processes
    - manage the digital customer experience
    - market digital services
    - plan how to use digital sales channels
    - use digital tools to support marketing
    - apply regulations of digital business

    Vastuuopettaja

    Marjaana Ajanto

    Toteutusmuoto

    30% Lähiopetus, 70% Etäopetus

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Kotler, Kartajaya, Setiawan. 2016. Marketing 4.0. Saatavilla e-kirjana Laurea Finna -kirjastosta

    Toteutustapa

    Digital marketing knowledge and tools are essential in todays business. In this study units you’ll go though different certifications and you’ll get familiar with the key principles of digital marketing and its tools. The study unit is mostly online so you can adjust the workload based on your schedule.

    Canvas aukeaa viimeistään opintojakson alkaessa jaksolle hyväksytyille. Opintojakson sisällä on tasavälein noin kuusi palautuspäivämäärää, jotka käyvät ilmi Canvasista, kun se aukeaa.

    Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

    Arvioinnin perusteet kuvattu Canvasissa.

    Kurssin arvosana koostuu tehtävistä saatavista pisteistä. Arvosana lasketaan seuraavasti:

    91-100: 5
    81-90: 4
    71-80: 3
    61-70: 2
    51-60: 1
    0-50: 0

    Opetuskieli/-kielet
    • englanti
    Suorituskieli/-kielet
    • englanti
    Ajoitus

    22.08.2021 - 12.12.2021

    Ilmoittautumisaika

    24.05.2021 - 30.05.2021

    Ryhmä(t)
    • HRA220SA
    Paikkoja

    20 - 40

    Yksikkö

    Korkeakouluyksikkö W

    Opettaja(t)

    Anna Nolvi, Marjaana Ajanto

    Koulutus

    Degree Programme in Safety, Security and Risk Management (HRA), Laurea Leppävaara

    Toimipiste

    Laurea Leppävaara

    Virtuaaliosuus

    7 op

    Arviointiasteikko

    H-5

    Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

    Opiskelija tekee havaintoja yritysten markkinoinnista, mutta varsinaista yhteistyötä ei edellytetä.

    Toteutuksen tärkeät päivät

    Merkittävimmät ovat avaus ja päätöspäivämäärät. Opintojakson sisällä on tasavälein noin kuusi palautuspäivämäärää, jotka käyvät ilmi Canvasista, kun se aukeaa.

    Aika ja paikka

    Toteutuksen tarkempi aikatalu on Canvasissa. Tehtävät pitää palauttaa määräaikaan mennessä. Puutteellisista tai myöhästyneistä palautuksista voi saada pisteitä ohjaajan harkinnan mukaan.