Digital Service Business and Marketing (10 op)
Toteutuksen tunnus: R0218-3057
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
24.05.2021 - 30.05.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
22.08.2021 - 12.12.2021
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Virtuaaliosuus
- 7 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Leppävaara
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Degree Programme in Safety, Security and Risk Management (HRA), Laurea Leppävaara
Learning outcomes
The student is able to
- analyze current trends in digital services
- develop digital service processes
- manage the digital customer experience
- market digital services
- plan how to use digital sales channels
- use digital tools to support marketing
- apply regulations of digital business
Aika ja paikka
Toteutuksen tarkempi aikatalu on Canvasissa. Tehtävät pitää palauttaa määräaikaan mennessä. Puutteellisista tai myöhästyneistä palautuksista voi saada pisteitä ohjaajan harkinnan mukaan.
Oppimateriaalit
Kotler, Kartajaya, Setiawan. 2016. Marketing 4.0.
Saatavilla e-kirjana Laurea Finna -kirjastosta
Opetusmenetelmät
Digital marketing knowledge and tools are essential in todays business. In this study units you’ll go though different certifications and you’ll get familiar with the key principles of digital marketing and its tools. The study unit is mostly online so you can adjust the workload based on your schedule.
Canvas aukeaa viimeistään opintojakson alkaessa jaksolle hyväksytyille. Opintojakson sisällä on tasavälein noin kuusi palautuspäivämäärää, jotka käyvät ilmi Canvasista, kun se aukeaa.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Opiskelija tekee havaintoja yritysten markkinoinnista, mutta varsinaista yhteistyötä ei edellytetä.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Merkittävimmät ovat avaus ja päätöspäivämäärät. Opintojakson sisällä on tasavälein noin kuusi palautuspäivämäärää, jotka käyvät ilmi Canvasista, kun se aukeaa.
Arviointiasteikko
H-5