Digital Service Business and Marketing (10 op)
Toteutuksen tunnus: R0218-3056
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
24.05.2021 - 30.05.2021
Ajoitus
23.08.2021 - 01.11.2021
Opintopistemäärä
10 op
Virtuaaliosuus
10 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Korkeakouluyksikkö W
Toimipiste
Laurea Verkkokampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 100
Koulutus
- Degree Programme in Safety, Security and Risk Management (HRA), Laurea Leppävaara
Opettaja
- Anne Lahti
- Lassi Virtanen
Vastuuopettaja
Lassi Virtanen
Ryhmät
-
HTA220SNTurvallisuuden ja riskienhallinnan koulutus, päivätoteutus, S20, Leppävaara
-
NIA220SADegree Programme in Business Information Technology, virtual studies, S20, Leppävaara
-
HRA220SADegree Programme in Safety, Security and Risk Management, blended learning, S20, Leppävaara
-
HLG220SALiiketalouden koulutus, monimuotototeutus, S20, Otaniemi
-
HLA220SNLiiketalouden koulutus, päivätoteutus, S20, Leppävaara
-
HMA220SNDegree Programme in Service Business Management, daytime studies, S20, Leppävaara
Osaamistavoitteet
The student is able to
- analyze current trends in digital services
- develop digital service processes
- manage the digital customer experience
- market digital services
- plan how to use digital sales channels
- use digital tools to support marketing
- apply regulations of digital business
Toteutustapa
Huom! Tämän opintojakson voi suorittaa projektina, sprinttinä tai verkossa. Tämä on VERKKOTOTEUTUS.
Digital marketing knowledge and tools are essential in todays business. In this study units you’ll go though different certifications and you’ll get familiar with the key principles of digital marketing and its tools. The study unit is fully online so you can adjust the workload based on your schedule.
Canvas aukeaa viimeistään opintojakson alkaessa jaksolle hyväksytyille.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Kotler, Kartajaya, Setiawan. 2016. Marketing 4.0.
Saatavilla e-kirjana Laurea Finna -kirjastosta
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei muita suoritusmahdollisuuksia tällä toteutuksella.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Opiskelija tekee havaintoja yritysten markkinoinnista, mutta varsinaista yhteistyötä ei edellytetä.
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Merkittävimmät ovat avaus ja päätöspäivämäärät. Opintojakson sisällä on tasavälein noin kuusi palautuspäivämäärää, jotka käyvät ilmi Canvasista, kun se aukeaa.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnin perusteet kuvattu Canvasissa.
Kurssin arvosana koostuu tehtävistä saatavista pisteistä. Arvosana lasketaan seuraavasti:
91-100: 5
81-90: 4
71-80: 3
61-70: 2
51-60: 1
0-50: 0