Asiakaslähtöisyys palveluissa (5 op)
Toteutuksen tunnus: ML00BW54-3005
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
22.05.2023 - 28.05.2023
Ajoitus
01.08.2023 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Laurea Leppävaara, palvelu
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Ravintola- ja tapahtumaliiketoiminnan koulutus (PRA2), Laurea Leppävaara
Opettaja
- Petri Miinalainen
- Marjukka Turunen
Vastuuopettaja
Petri Miinalainen
Ryhmät
-
PRA223SNRavintola- ja tapahtumaliiketoiminnan koulutus, päivätoteutus, S23, Leppävaara
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa:
- selittää palvelujen luonteen asiakaskokemuksen tuottajana
- kuvailla palvelutarjooman merkityksen asiakaslähtöisten palvelujen tuottamisessa
- määritellä palvelun laadun tekijät
- koota asiakasymmärrykseen liittyvää tietoa ja hyödyntää sitä ostokäyttäytymisen ymmärtämisessä
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Lisätiedot
Opinnon tavoitteena olevan osaamisen arvioinnissa käytetään Laurean yhteisten arviointikriteereiden vaativuustasoa 1.