Marjaana Salomaa
Lähiopetus
Esimerkiksi: Bardi, J.A. 2011. Hotel front office management. Rutherford, D.G. & O'Fallon M.J. 2009. Hotel magement and operations. Tewari, J. R. 2009 Hotel front office : operations and management Materiaalina käytetään akateemisia artikkeleita erilaisista sähköisistä tietokannoista. Soveltuvia julkaisuja ovat esimerkiksi Annals of Tourism Research, International Journal of Hospitality Management, Tourism Management, International Journal of Contemporary Hospitality Management
Luennot, pienryhmätapaamiset, Optima
• Kehittämistehtävä
• Varausjärjestelmän perusteet
• Verkkotentti
• Kehittämistehtävän raportti luentojen, kirjallisuuden ja vierailujen pohjalta
• Verkkotentti
01.08.2021 - 31.12.2021
24.05.2021 - 30.05.2021
20 - 40
Laurea Leppävaara, palvelu
Marjaana Salomaa, Petri Miinalainen
Ei edellytä aiempia matkailun opintoja.
Soveltuu vaihto-opiskelijoille
Ensimmäinen tapaamiskerta on edellytys opintojakson suorittamiselle. Jos joudut olemaan siltä pois, sinun tulee ilmoittaa siitä etukäteen sähköpostitse vastuuopettajalle. Muussa tapauksessa ilmoittautuminen hylätään.
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat
Laurea Leppävaara
6 op
H-5
Toimeksianto ja toimeksiantaja esitellään aloituskerralla.
Aloituspäivä 27.8.
• 96 h luennot
• 174 h opiskelijan itsenäinen työskentely / ryhmätyö
Päivätoteutus. Tarkka aikataulu julkaistaan opintojakson alkaessa Optimassa.
1/2 majoitusliikkeen päivittäistoiminnot
1/2 majoitusliikkeen esimiestoiminta