Valitse opetussuunnitelma opintojen aloitusvuoden ja polun mukaan.
Lähiopetus
Suomi
09.10.2020 - 16.01.2021
18.05.2020 - 24.05.2020
20 - 40
Kaisa Airo, Ville Saarikoski
Korkeakouluyksikkö D /YAMK
Kestävän kasvun johtaminen (HYV6), Laurea Tikkurila
Laurea Tikkurila
H-5
Lähiopetus
Tarkempi ennakkotehtävien materiaali ja kurssikirjallisuus julkaistaan syksyllä, lukukauden alussa.
Toteutus koostuu sekä verkossa tehtävistä ennakkotehtävistä että kontakiopetuksesta joulukuussa 2020 (kts. Aika ja paikka)
Suomi
01.11.2020 - 24.12.2020
18.05.2020 - 24.05.2020
20 - 40
Markku Anttonen, Aletta Purola
Korkeakouluyksikkö D /YAMK
Kestävän kasvun johtaminen (HYV6), Laurea Tikkurila
Laurea Tikkurila
1 op
H-5
Kurssilla pyritään toteuttamaan mahdollisuuksien mukaan työelämäyhteistyötä ja/tai pienimuotoisia TKI-tehtäviä.
20% Lähiopetus, 80% Etäopetus
Artikkelit (löytyvät Laurea Finnan kautta)
Armstrong, C.M.; Niinimäki, K.; Lang, C.; Kujala, S. A Use-Oriented Clothing Economy? Preliminary Affirmation for Sustainable Clothing Consumption Alternatives. Sustain. Dev. 2016, 24, 18–31.
Camacho-Otero, J., Boks, C., & Pettersen, I. N. (2018). Consumption in the circular economy: A literature review. Sustainability, 10(8), 2758.
Catulli, M.; Lindley, J.; Reed, N.; Green, A.; Hyseni, H.; Kiri, S. What is Mine is NOT Yours: Further insight
on what access-based consumption says about consumers. In Consumer Culture Theory; Emerald Group
Publishing Limited: Bingley, UK, 2013.
Mugge, R.; Jockin, B.; Bocken, N. How to sell refurbished smartphones? An investigation of different customer groups and appropriate incentives. J. Clean. Prod. 2017, 147, 284–296.
Muranko, Z., Andrews, D., Newton, E. J., Chaer, I., & Proudman, P. (2018). The pro-circular change model (P-CCM): proposing a framework facilitating behavioural change towards a circular economy. Resources, Conservation and Recycling, 135, 132-140.
Mylan, J. Understanding the diffusion of Sustainable Product-Service Systems: Insights from the sociology of consumption and practice theory. J. Clean. Prod. 2015, 97, 13–20.
White, K., Habib, R., & Hardisty, D. J. (2019). How to SHIFT consumer behaviors to be more sustainable: A literature review and guiding framework. Journal of Marketing, 83(3), 22-49.
Ellen MacArthur Foundation. (2015). Towards a circular economy: Business rationale for an accelerated transition.
Opintojakso toteutetaan seuraavalla formaatilla:
Kaksi lähipäivää, 11-12.2.2021.Lähipäivien tavoitteena on luoda yhteinen käsitys siitä, miten voidaan parhaiten edistää tulevaisuuden kestävää kuluttajuutta.
Lähipäiviin valmistaudutaan palauttamalla kaksi ennakkotehtävää. Toisessa tehtävässä luodaan synteesi tietoperustasta ja toisessa havainnoidaan kuluttajakäyttäytymistä tietoperustaa hyödyntäen.
Oppimisympäristönä on Canvas, jossa opintojakson viestintä ja tehtävien palautus tapahtuu. Tavoitteena on olla yhteistyössä TKI-hankkeiden kanssa. Sovitaan tästä syksyllä 2020.
”Osaamisen arviointi perustuu opetussuunnitelmien tavoitekuvauksiin ja opinnon toteutussuunnitelmalla ilmoitettavaan arviointikriteeristöön” (Laurean tutkintosääntö).
Tehtävä 1 arvioidaan viimeistään 15.2.2021
Tehtävä 2 arvioidaan viimeistään 28.2.2021
Arvosana kirjataan viimeistään 1.3.2021 olettaen, että opiskelija on palauttanut tehtävänsä määräaikaan mennessä.
”Opiskelijan, joka ei ole suorittanut hyväksytyksi opintojakson läpäisemiseksi asetettuja tehtäviä , tulee täydentää tai uusia suorituksensa opintojakson opettajan määrittelemällä tavalla ja opettajan määrittelemässä ajassa. (Laurean tutkintosääntö.)
Kaikkien Laurean toimijoiden odotetaan noudattavan hyviä tieteellisiä käytänteitä, joihin kuuluu asianmukainen lähteisiin viittaaminen. Perehdy ja kysy käytänteistä tarvittaessa. Kaikki opintotehtävät tehdään yksilötyönä, jollei tehtävässä ole muuta ohjeistettu. [Urkundin käytöstä tehtävien tarkistuksen yhteydessä opettaja kertoo erikseen.]
Suomi
11.02.2021 - 12.02.2021
23.11.2020 - 29.11.2020
20 - 40
Maria Ekström
Ilmoita viimeistään 31.12.2020, mikäli et voi osallistua opintojaksolle.
Korkeakouluyksikkö D /YAMK
Kestävän kasvun johtaminen (HYV6), Laurea Tikkurila
Laurea Tikkurila
3 op
4 op
H-5
Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla.”
Opintojakson voi suorittaa osoittamalla hankittua osaamista vastaavalla YAMK-tasoisella opintojaksosuorituksella. Ole yhteydessä vastuuopettajan.
Opintojaksolla tehdään yhteistyötä TKI-hankkeiden ja/tai työelämän kanssa opintojakson sisällön puitteissa.
Toteutuksella on kaksi lähipäivää 11-12.2.2021, jossa yhteiskehitetään ja luodaan yhteinen ymmärrys aihepiiristä. Läsnäolo lähipäivinä on suositeltavaa. Ole yhteydessä vastuuopettajaan mikäl läsnäolosi ei ole mahdollinen
Tehtävä 1 Määraika 31.1.2021
Tehtävä 2 Määräaika 10.2.2021
Tavoitteena on olla yhteistyössä Laurean kv-partnerin kanssa. Tästä sovitaan viimeistään marraskuussa 2020.
Yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä.
Tehtävä 1 2 opintopistettä
Tehtävä 2 2 opintopistettä
Lähipäivät 1 opintopiste
Opintojaksolla tutustutaan myös ympäristövaikutusten markkinointitapoihin kriittisesti (katso lisätietoja kuluttaja-asiamiehen sivuilta). "Kuluttajat haluavat vaikuttaa valinnoillaan ja siksi on tärkeää, että yritykset tuovat esiin tuotteiden ympäristövaikutuksia." (lähde: Kilpailu- ja kuluttajavirasto, https://www.kkv.fi/ajankohtaista/Tiedotteet/2019/kestava-kulutus-on-yhteispelia--kuluttajien-on-voitava-luottaa-yritysten-ymparistovaitteisiin/ ) Tarkastellaan yritysten ympäristömarkkinointia (katso esim. Kuluttaja-asiamiehen linjausta https://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisut/julkaisut/kuluttaja-asiamiehen-linjaukset/aihekohtaiset/ymparistomarkkinointi/ ). Opintojakson keskeisiä näkökulmia ovat B2C ja C2C (vertaiskauppa).
Tehtäviä ei ole palautettu ajoissa.
Tyydyttävän arvosanan 1 tasolla opiskelija osaa:
- hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida tietoa laaja-alaisesti. (Tietoperusta)
- käyttää systemaattisesti asiantuntijuusalueen käsitteitä. (Tietoperusta)
- ratkaista ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja/tai innovaatiotoiminnassa. (Ongelmanratkaisu)
- tunnistaa ja analysoida kehittämiskohteita tietoperustaa hyödyntäen. (Kehittäminen)
- viestiä selkeästi sekä suullisesti että kirjallisesti.
Arvosanan 3 tasolla opiskelija osaa:
- hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida tietoa kriittisesti ja laaja-alaisesti sekä kotimaisia että kansainvälisiä tieteellisiä lähteitä hyödyntäen. (Tietoperusta)
- käyttää perustellusti asiantuntijuusalueen käsitteitä. (Tietoperusta)
- ratkaista ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja/tai innovaatiotoiminnassa soveltamalla ja yhdistämällä eri alojen tietoja. (Ongelmanratkaisu)
- luoda tavoitteellisia, perusteltuja kehittämissuunnitelmia ottaen yhteisön huomioon. (Kehittäminen)
- viestiä asiantuntevasti, selkeästi ja johdonmukaisesti sekä suullisesti että kirjallisesti. (Viestintä)
- luoda johdonmukaisen viitekehyksen/tietoperustan hyödyntäen sekä kotimaisia että kansainvälisiä tieteellisiä lähteitä kriittisesti analysoiden. (Tietoperusta)
- ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja/tai innovaatiotoiminnassa, jossa luodaan uutta tietoa ja osaamista sekä soveltaa ja yhdistää eri alojen tietoja. (Ongelmanratkaisu)
- tavoitteellisesti ja yhteisöllisesti kehittää osaamisalueen toimintaa (Kehittäminen)
- viestiä vakuuttavasti suullisesti ja kirjallisesti sekä alan että alan ulkopuoliselle yleisölle. (Viestintä)
Lähiopetus
Suomi
01.10.2020 - 28.02.2021
18.05.2020 - 24.05.2020
20 - 40
Antti Sekki
Korkeakouluyksikkö D /YAMK
Kestävän kasvun johtaminen (HYV6), Laurea Tikkurila
Laurea Tikkurila
Hyväksytty/Hylätty
Etäopetus
Tämä on valintaopintojakso, joka on jo käynnissä. Toteutukselle ei voi ilmoittautua.
Suomi
01.08.2020 - 31.12.2020
02.07.2019 - 31.07.2019
20 - 40
Kaisa Hytönen, Maria Ekström
Korkeakouluyksikkö D /YAMK
Kestävän kasvun johtaminen (HYV6), Laurea Tikkurila
Laurea Verkkokampus
5 op
Hyväksytty/Hylätty
Lähiopetus
Suomi
13.03.2021 - 20.11.2021
23.11.2020 - 29.11.2020
20 - 40
Marjo Poutanen, Auli Guilland, Kaisa Airo, Maria Ekström, Päivi Immonen, Ville Saarikoski
Korkeakouluyksikkö D /YAMK
Kestävän kasvun johtaminen (HYV6), Laurea Tikkurila
Laurea Tikkurila
Hyväksytty/Hylätty
60% Lähiopetus, 40% Etäopetus
Wiig. 2019. Exploring Resilience. Springer International Publishing. (e-kirja löytyy tästä Finnan kautta DOAB Directory of Open Access Books)
Brian Walker (2019) Finding Resilience?: Change and Uncertainty in Nature and Society. Clayton, VIC: CSIRO PUBLISHING. Available at: http://search.ebscohost.com.nelli.laurea.fi/login.aspx?direct=true&db=e000tww&AN=2038828&site=ehost-live (Accessed: 30 April 2020).
Opintojakson osaamistavoitteiden saavuttamiseksi opiskelija tutustuu resilienssikäsitteeseen ja kehittää omaa resilienssiään seuraavalla tavalla:
Opintojaksolla on kaksi pakollista lähipäivää: 11.9.2020 ja 13.2.2021
Lähipäivä 1 Luento aiheesta resilienssi + luodaan tiekartta resilienssin kehittämiselle.
Lähipäivä 2 Johda muutosta vahvalla resilienssillä, lisää muutosjoustavuutta. Projektiesityksiä
Tehtävänanto 1 (parityö): Jokainen pari kirjoittaa lyhyen artikkelin aiheesta resilienssi (luo viitekehyksen). Artikkeli perustuu vertaisarvioituihin lähteisiin. Artikkeli julkaistaan. Julkaisumuoto ilmoitetaan opintojakson alkaessa.
Tehtävänanto 2 (parityö): Luodaan yhdessä resilienssin työkalupakki (perustuu artikkelin tietoperustaan)
Tarkempaa tietoa opintojakson sisällöistä ja tehtävista jaetaan Canvas-alustalla.
”Osaamisen arviointi perustuu opetussuunnitelmien tavoitekuvauksiin ja opinnon toteutussuunnitelmalla ilmoitettavaan arviointikriteeristöön” (Laurean tutkintosääntö).
Arviointikriteerit:
Arvosanan 5 tasolla opiskelija osaa:
- luoda johdonmukaisen viitekehyksen/tietoperustan hyödyntäen sekä kotimaisia että kansainvälisiä tieteellisiä lähteitä kriittisesti analysoiden. (Tietoperusta)
- ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja/tai innovaatiotoiminnassa, jossa luodaan uutta tietoa ja osaamista sekä soveltaa ja yhdistää eri alojen tietoja. (Ongelmanratkaisu)
- tavoitteellisesti ja yhteisöllisesti kehittää osaamisalueen toimintaa (Kehittäminen)
- viestiä vakuuttavasti suullisesti ja kirjallisesti sekä alan että alan ulkopuoliselle yleisölle. (Viestintä)
Arvosanan 3 tasolla opiskelija osaa:
- hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida tietoa kriittisesti ja laaja-alaisesti sekä kotimaisia että kansainvälisiä tieteellisiä lähteitä hyödyntäen. (Tietoperusta)
- käyttää perustellusti asiantuntijuusalueen käsitteitä. (Tietoperusta)
- ratkaista ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja/tai innovaatiotoiminnassa soveltamalla ja yhdistämällä eri alojen tietoja. (Ongelmanratkaisu)
- luoda tavoitteellisia, perusteltuja kehittämissuunnitelmia ottaen yhteisön huomioon. (Kehittäminen)
- viestiä asiantuntevasti, selkeästi ja johdonmukaisesti sekä suullisesti että kirjallisesti. (Viestintä)
Tyydyttävän arvosanan 1 tasolla opiskelija osaa:
- hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida tietoa laaja-alaisesti. (Tietoperusta)
- käyttää systemaattisesti asiantuntijuusalueen käsitteitä. (Tietoperusta)
- ratkaista ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja/tai innovaatiotoiminnassa. (Ongelmanratkaisu)
- tunnistaa ja analysoida kehittämiskohteita tietoperustaa hyödyntäen. (Kehittäminen)
- viestiä selkeästi sekä suullisesti että kirjallisesti.
”Opiskelijan, joka ei ole suorittanut hyväksytyksi opintojakson läpäisemiseksi asetettuja tehtäviä tai tenttejä, tulee täydentää tai uusia suorituksensa opintojakson opettajan määrittelemällä tavalla ja opettajan määrittelemässä ajassa. … Hylätyn tentin tai muun suorituksen voi uusia kaksi kertaa. Varsinaiseen tenttiin osallistumatta jättäminen lasketaan yhdeksi suorituskerraksi.” (Laurean tutkintosääntö.)
Kaikkien Laurean toimijoiden odotetaan noudattavan hyviä tieteellisiä käytänteitä, joihin kuuluu asianmukainen lähteisiin viittaaminen. Perehdy ja kysy käytänteistä tarvittaessa. [Urkundin käytöstä tehtävien tarkistuksen yhteydessä opettaja kertoo erikseen.]
Suomi
01.09.2020 - 28.02.2021
18.05.2020 - 24.05.2020
20 - 30
Maria Ekström
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija. (Lauran tutkintosääntö.) Virtuaalitoteutuksilla voidaan edellyttää muunlaista aktiivisuuden osoitusta paikan vahvistamiseksi viikon sisällä toteutuksen alkamisesta (Opetuksesta vastavan vararehtorin päätös 7/2019). ”
[Mikäli toteutuksen tiedoissa on ilmaistu, että toteutukselle on varattu paikkoja Avoimen AMK:n tai 3AMKin tai opiskelijoille, kerro kohderyhmälle varattu paikkamäärä tässä. Tarvittaessa tässä myös ilmaistaan mille kohderyhmälle täydentävän osaamisen opinto on ensisijaisesti kohdennettu, jos kohderyhmällä halutaan olevan etusija opintototeutukselle hyväksyttäessä.]
Korkeakouluyksikkö D /YAMK
Kestävän kasvun johtaminen (HYV6), Laurea Tikkurila
Laurea Tikkurila
3 op
2 op
H-5
Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla.” Katso lisätietoa Linkistä.
Opintojaksolla luomme hankehakuihin tarvittavaa tietoperustaa, kirjallisuuskatsausta aiheesta resilienssi/muutosjoustavuus ja työkalupakin resilienssin kehittämistä varten.
Opintojaksolla on kaksi pakollista lähipäivää: 11.9.2020 ja 13.2.2021. Mikäli opiskelija joutuu perustellusta syystä (esim. sairastuminen) olemaan poissa opintojakson lähipäivästä hän on yhteydessä opintojakson opettajaan. Vallitsevan koronatilanteen takia lähipäiviin voi osallistua etänä.
20% Lähiopetus, 80% Etäopetus
Oppimateriaali ilmoitetaan opintojakson Canvas-työtilassa ja lähiopetuskerroilla.
Opintojakso toteutetaan monimuotototeutuksena. Lähiopetusta on Tikkurilan kampuksella koulutuksen aikataulun mukaisesti.
Opintojaksolle otetaan HYV620SJ opiskelijoiden lisäksi 15 opiskelijaa suorittamaan opintojakso vapaavalintaisena opintona.
”Osaamisen arviointi perustuu opetussuunnitelmien tavoitekuvauksiin ja opinnon toteutussuunnitelmalla ilmoitettavaan arviointikriteeristöön” (Laurean tutkintosääntö).
Arviointikriteerit:
Arvosanan 5 tasolla opiskelija osaa:
- luoda johdonmukaisen viitekehyksen/tietoperustan hyödyntäen sekä kotimaisia että kansainvälisiä tieteellisiä lähteitä kriittisesti analysoiden. (Tietoperusta)
- ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja/tai innovaatiotoiminnassa, jossa luodaan uutta tietoa ja osaamista sekä soveltaa ja yhdistää eri alojen tietoja. (Ongelmanratkaisu)
- tavoitteellisesti ja yhteisöllisesti kehittää osaamisalueen toimintaa (Kehittäminen)
- viestiä vakuuttavasti suullisesti ja kirjallisesti sekä alan että alan ulkopuoliselle yleisölle. (Viestintä)
Arvosanan 3 tasolla opiskelija osaa:
- hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida tietoa kriittisesti ja laaja-alaisesti sekä kotimaisia että kansainvälisiä tieteellisiä lähteitä hyödyntäen. (Tietoperusta)
- käyttää perustellusti asiantuntijuusalueen käsitteitä. (Tietoperusta)
- ratkaista ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja/tai innovaatiotoiminnassa soveltamalla ja yhdistämällä eri alojen tietoja. (Ongelmanratkaisu)
- luoda tavoitteellisia, perusteltuja kehittämissuunnitelmia ottaen yhteisön huomioon. (Kehittäminen)
- viestiä asiantuntevasti, selkeästi ja johdonmukaisesti sekä suullisesti että kirjallisesti. (Viestintä)
Tyydyttävän arvosanan 1 tasolla opiskelija osaa:
- hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida tietoa laaja-alaisesti. (Tietoperusta)
- käyttää systemaattisesti asiantuntijuusalueen käsitteitä. (Tietoperusta)
- ratkaista ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja/tai innovaatiotoiminnassa. (Ongelmanratkaisu)
- tunnistaa ja analysoida kehittämiskohteita tietoperustaa hyödyntäen. (Kehittäminen)
- viestiä selkeästi sekä suullisesti että kirjallisesti.
[Jätä soveltuvilta osin:] ”Opiskelijan, joka ei ole suorittanut hyväksytyksi opintojakson läpäisemiseksi asetettuja tehtäviä tai tenttejä, tulee täydentää tai uusia suorituksensa opintojakson opettajan määrittelemällä tavalla ja opettajan määrittelemässä ajassa. … Hylätyn tentin tai muun suorituksen voi uusia kaksi kertaa. Varsinaiseen tenttiin osallistumatta jättäminen lasketaan yhdeksi suorituskerraksi.” (Laurean tutkintosääntö.)
Kaikkien Laurean toimijoiden odotetaan noudattavan hyviä tieteellisiä käytänteitä, joihin kuuluu asianmukainen lähteisiin viittaaminen. Perehdy ja kysy käytänteistä tarvittaessa. Kaikki opintotehtävät tehdään yksilötyönä, jollei tehtävässä ole muuta ohjeistettu. [Urkundin käytöstä tehtävien tarkistuksen yhteydessä opettaja kertoo erikseen.]
Suomi
01.08.2020 - 13.11.2020
18.05.2020 - 24.05.2020
20 - 42
Marjo Poutanen, Jukka Linna
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija. (Lauran tutkintosääntö.) Virtuaalitoteutuksilla voidaan edellyttää muunlaista aktiivisuuden osoitusta paikan vahvistamiseksi viikon sisällä toteutuksen alkamisesta (Opetuksesta vastavan vararehtorin päätös 7/2019). ”
Opintojaksolle otetaan HYV620SJ opiskelijoiden lisäksi 15 opiskelijaa suorittamaan opintojakso vapaavalintaisena opintona.
Korkeakouluyksikkö D /YAMK
Kestävän kasvun johtaminen (HYV6), Laurea Tikkurila
Laurea Tikkurila
5 op
4 op
H-5
Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla.” Katso lisätietoa Linkistä.
Yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä.
Lähiopetus
Suomi
01.08.2021 - 31.07.2022
24.05.2021 - 30.05.2021
0 - 30
Kaisa Airo, Ville Saarikoski
Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko
Kestävän kasvun johtaminen (HYV6), Laurea Tikkurila
Laurea Tikkurila
Hyväksytty/Hylätty
Lähiopetus
Suomi
01.08.2021 - 31.07.2022
24.05.2021 - 30.05.2021
0 - 30
Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko
Kestävän kasvun johtaminen (HYV6), Laurea Tikkurila
Laurea Tikkurila
Hyväksytty/Hylätty
Lähiopetus
Suomi
01.01.2022 - 31.07.2022
29.11.2021 - 05.12.2021
0 - 30
Maria Ekström
Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko
Kestävän kasvun johtaminen (HYV6), Laurea Tikkurila
Laurea Tikkurila
Hyväksytty/Hylätty
Lähiopetus
Suomi
01.08.2021 - 31.07.2022
24.05.2021 - 30.05.2021
0 - 30
Antti Sekki
Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko
Kestävän kasvun johtaminen (HYV6), Laurea Tikkurila
Laurea Tikkurila
Hyväksytty/Hylätty
Lähiopetus
Suomi
01.01.2022 - 31.07.2023
29.11.2021 - 05.12.2021
0 - 30
Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko
Kestävän kasvun johtaminen (HYV6), Laurea Tikkurila
Laurea Tikkurila
Hyväksytty/Hylätty
Lähiopetus
Suomi
01.01.2022 - 31.07.2022
29.11.2021 - 05.12.2021
0 - 30
Maria Ekström
Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko
Kestävän kasvun johtaminen (HYV6), Laurea Tikkurila
Laurea Tikkurila
Hyväksytty/Hylätty
Lähiopetus
Suomi
01.08.2021 - 31.12.2021
24.05.2021 - 30.05.2021
0 - 30
Marjo Poutanen, Jukka Linna
Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko
Kestävän kasvun johtaminen (HYV6), Laurea Tikkurila
Laurea Tikkurila
Hyväksytty/Hylätty