•   Customer Profitability and (Managing) Customer Capital V1453-3002 01.08.2020-31.12.2020  5 credits  (HYV220KJ) +-
    Learning outcomes of the course
    Opiskelija osaa
    - tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
    - mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
    - tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman

    Teacher in charge

    Antti Sekki

    Mode of delivery

    60% Face-to-face, 40% Distance learning

    Teaching methods

    Itsenäinen työskentely, lähipäivät, verkko-oppiminen (not translated)

    Language of instruction
    • Finnish
    Completion language(s)
    • Finnish
    Timing

    01.08.2020 - 31.12.2020

    Enrollment period

    18.05.2020 - 24.05.2020

    Group(s)
    • HYV220KJ
    Unit

    Laurea Tikkurila, liko

    Teacher(s)

    Antti Sekki, Susanna Kivelä

    Programme(s)

    Degree Programme in Futures Studies and Customer-Oriented Services (HYV2), Laurea Tikkurila (Finnish)

    Campus

    Laurea Tikkurila

    RDI portion

    2 credits

    Virtual portion

    2 credits

    Evaluation scale

    Approved/Failed

    Important dates

    Lähiopetuspäivät Tikkurilan Laurea
    11.9.2020 klo 9.00 - 16.30
    9.10.2020 klo 9.00 - 16.30
    14.11.2020 klo 9.00 - 16.30 (not translated)

    Content and scheduling

    Opiskelija osaa
    - tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
    - mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden
    ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät
    ja mittarit
    - tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman. (not translated)

    Location and time

    Lähiopetuspäivät Tikkurilan Laurea
    11.9.2020 klo 9.00 - 16.30
    9.10.2020 klo 9.00 - 16.30
    14.11.2020 klo 9.00 - 16.30 (not translated)