Antti Sekki
60% Face-to-face, 40% Distance learning
Itsenäinen työskentely, lähipäivät, verkko-oppiminen (not translated)
01.08.2020 - 31.12.2020
18.05.2020 - 24.05.2020
Laurea Tikkurila, liko
Antti Sekki, Susanna Kivelä
Degree Programme in Futures Studies and Customer-Oriented Services (HYV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Laurea Tikkurila
2 credits
2 credits
Approved/Failed
Lähiopetuspäivät Tikkurilan Laurea
11.9.2020 klo 9.00 - 16.30
9.10.2020 klo 9.00 - 16.30
14.11.2020 klo 9.00 - 16.30 (not translated)
Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden
ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät
ja mittarit
- tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman. (not translated)
Lähiopetuspäivät Tikkurilan Laurea
11.9.2020 klo 9.00 - 16.30
9.10.2020 klo 9.00 - 16.30
14.11.2020 klo 9.00 - 16.30 (not translated)