Skip to main content

Changing Consumer Behavior and Customer Relationship Management (5 cr)

Code: V1451-3005

General information


Enrollment

28.11.2022 - 04.12.2022

Timing

01.02.2023 - 30.04.2023

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual proportion

2 op

RDI proportion

3 op

Mode of delivery

60 % Contact teaching, 40 % Distance learning

Unit

Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko

Campus

Laurea Tikkurila

Teaching languages

  • Finnish

Seats

20 - 40

Degree programmes

  • Degree Programme in Futures Studies and Customer-Oriented Services (HYV2), Laurea Tikkurila (Finnish)

Teachers

  • Markus Kanerva

Groups

  • HYV223KJ
    Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K23, Tikkurila

Learning outcomes

Opiskelija osaa
- osallistaa asiakkaat liiketoiminnan kehittämiseen
- havainnoida, tutkia ja analysoida asiakaskokemuksesta ja kuluttajan käyttäytymisestä saatavaa tietoa
- hakea ja omaksua kuluttajakäyttäytymiseen liittyvää kotimaista ja kansainvälistä tutkimustietoa ja soveltaa sitä liiketoiminnan kehittämisessä ja kuluttajakäyttäytymisen hallinnassa

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Grading scale

H-5