Skip to main content

Changing Consumer Behavior and Customer Relationship Management (5 cr)

Code: V1451-3003

General information


Enrollment

23.11.2020 - 29.11.2020

Timing

08.02.2021 - 02.05.2021

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual proportion

2 op

RDI proportion

3 op

Mode of delivery

60 % Contact teaching, 40 % Distance learning

Unit

Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko

Teaching languages

  • Finnish

Degree programmes

  • Degree Programme in Futures Studies and Customer-Oriented Services (HYV2), Laurea Tikkurila (Finnish)

Teachers

  • Markus Kanerva
  • Kaisa Hytönen

Groups

  • HYV221KJ
    Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K21, Tikkurila

Learning outcomes

Opiskelija osaa
- osallistaa asiakkaat liiketoiminnan kehittämiseen
- havainnoida, tutkia ja analysoida asiakaskokemuksesta ja kuluttajan käyttäytymisestä saatavaa tietoa
- hakea ja omaksua kuluttajakäyttäytymiseen liittyvää kotimaista ja kansainvälistä tutkimustietoa ja soveltaa sitä liiketoiminnan kehittämisessä ja kuluttajakäyttäytymisen hallinnassa

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.