Changing Consumer Behavior and Customer Relationship Management (5 cr)
Code: V1451-3003
General information
Enrollment
23.11.2020 - 29.11.2020
Timing
08.02.2021 - 02.05.2021
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual proportion
2 op
RDI proportion
3 op
Mode of delivery
60 % Contact teaching, 40 % Distance learning
Unit
Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Degree Programme in Futures Studies and Customer-Oriented Services (HYV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
- Markus Kanerva
- Kaisa Hytönen
Groups
-
HYV221KJTulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K21, Tikkurila
Learning outcomes
Opiskelija osaa
- osallistaa asiakkaat liiketoiminnan kehittämiseen
- havainnoida, tutkia ja analysoida asiakaskokemuksesta ja kuluttajan käyttäytymisestä saatavaa tietoa
- hakea ja omaksua kuluttajakäyttäytymiseen liittyvää kotimaista ja kansainvälistä tutkimustietoa ja soveltaa sitä liiketoiminnan kehittämisessä ja kuluttajakäyttäytymisen hallinnassa
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.