Skip to main content

Behavioral Science in Marketing Management (5 cr)

Code: A9396-3001

General information


Enrollment

23.11.2020 - 29.11.2020

Timing

14.01.2021 - 30.05.2021

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual proportion

3 op

RDI proportion

3 op

Mode of delivery

40 % Contact teaching, 60 % Distance learning

Unit

Korkeakouluyksikkö D /YAMK

Campus

Laurea Tikkurila

Teaching languages

  • Finnish

Seats

12 - 35

Degree programmes

  • Degree Programme in Behavioral Insights in Business Applications (HYV5), Laurea Tikkurila (Finnish)

Teachers

  • Jyrki Suomala
  • Kaisa Hytönen

Groups

  • HYV520SJ
    Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä, yamk, S20, Tikkurila

Learning outcomes

Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.