Behavioral Science in Marketing Management (5 cr)
Code: A9396-3001
General information
Enrollment
23.11.2020 - 29.11.2020
Timing
14.01.2021 - 30.05.2021
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual proportion
3 op
RDI proportion
3 op
Mode of delivery
40 % Contact teaching, 60 % Distance learning
Unit
Korkeakouluyksikkö D /YAMK
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
- Finnish
Seats
12 - 35
Degree programmes
- Degree Programme in Behavioral Insights in Business Applications (HYV5), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
- Jyrki Suomala
- Kaisa Hytönen
Groups
-
HYV520SJPäätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä, yamk, S20, Tikkurila
Learning outcomes
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.