Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen tutkiminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: TO00BM14-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

26.11.2018 - 02.12.2018

Ajoitus

07.01.2019 - 14.06.2019

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Laurea Tikkurila, liko

Toimipiste

Laurea Tikkurila

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 20

Koulutus

  • Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Opettaja

  • Marilla Kortesalmi

Vastuuopettaja

Marilla Kortesalmi

Ryhmät

  • TOH218SY
    Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S18, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- valita kehittämisprojektiinsa sopivat menetelmät ja perustella valintansa
- hankkia empiiristä aineistoa ja analysoida sitä
- tulkita empiirisiä tuloksia ja tehdä johtopäätöksiä niiden pohjalta

Toteutustapa

Opintojakso kuuluu yhtenä osana 15 op Asiakaskokemus sosiaalisessa mediassa -moduulia. Opintojakso aloittaa moduulin, ja opintojaksossa käytettyä tietoa hyödynnetään moduulin seuraavissa osissa.
Tämän opintojakson toteutus on neljä lähiopetuspäivää ja ryhmissä tehtävä tehtävä.

Aika ja paikka

Tikkurilan kampus
MODUULIN YHTEINEN ALOITUS
pe 25.1. 9-11 – jatkuen tällä opintojaksolla 12-15
pe 1.2. 9-15
pe 8.2. 9-15
pe 15.2. 9-15
Opintojaksolla on tiivis toteutus, jonka takia edellytetään osallistumista.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Opintojakso suoritetaan toimeksiantajayritykselle

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

YHTEINEN ALOITUS
pe 25.1. 9-11 – jatkuen tällä opintojaksolla 12-15
pe 1.2. 9-15
pe 8.2. 9-15
pe 15.2. 9-15