Asiakaskokemuksen tutkiminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: TO00BM14-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
26.11.2018 - 02.12.2018
Ajoitus
07.01.2019 - 14.06.2019
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Laurea Tikkurila, liko
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opettaja
- Marilla Kortesalmi
Vastuuopettaja
Marilla Kortesalmi
Ryhmät
-
TOH218SYTäydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S18, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- valita kehittämisprojektiinsa sopivat menetelmät ja perustella valintansa
- hankkia empiiristä aineistoa ja analysoida sitä
- tulkita empiirisiä tuloksia ja tehdä johtopäätöksiä niiden pohjalta
Toteutustapa
Opintojakso kuuluu yhtenä osana 15 op Asiakaskokemus sosiaalisessa mediassa -moduulia. Opintojakso aloittaa moduulin, ja opintojaksossa käytettyä tietoa hyödynnetään moduulin seuraavissa osissa.
Tämän opintojakson toteutus on neljä lähiopetuspäivää ja ryhmissä tehtävä tehtävä.
Aika ja paikka
Tikkurilan kampus
MODUULIN YHTEINEN ALOITUS
pe 25.1. 9-11 – jatkuen tällä opintojaksolla 12-15
pe 1.2. 9-15
pe 8.2. 9-15
pe 15.2. 9-15
Opintojaksolla on tiivis toteutus, jonka takia edellytetään osallistumista.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Opintojakso suoritetaan toimeksiantajayritykselle
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
YHTEINEN ALOITUS
pe 25.1. 9-11 – jatkuen tällä opintojaksolla 12-15
pe 1.2. 9-15
pe 8.2. 9-15
pe 15.2. 9-15