English in Social Services/Lohja (5 op)
Toteutuksen tunnus: R0032-3006
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
13.05.2019 - 26.05.2019
Ajoitus
11.10.2019 - 20.12.2019
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus
Yksikkö
Laurea Lohja, sote
Toimipiste
Laurea Lohja
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Sosionomikoulutus (SSY2), Laurea yhteinen
Opettaja
- Kirsi Kiiveri
Vastuuopettaja
Kirsi Kiiveri
Ryhmät
-
SSF219SASosionomikoulutus, monimuotototeutus, S19, Lohja
Osaamistavoitteet
The student is able to
- communicate as a professional in field specific tasks
- speak and write English with the understanding of the appropriate style and register
- identify personal developmental needs in communication and language skills and develop realistic strategies for improvement
- search for information from professional publications and databases
Toteutustapa
Lähiopetuksen lisäksi (ks. aikataulu alla):
- Suullinen esitys, ryhmätyöskentely, H/0
- Suullinen tentti, 0-5
- Essee: My studies, H/0
- englanninkielisen abstraktin kirjoittaminen, ryhmätyö, H/0
- Kommentoiva referaatti, 0-5
Aika ja paikka
Lohjan kampus, syksy 2019
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opettajan oma materiaali
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Hyväksilukemistapauksissa kirjallinen koe, suullinen näyttö ja mahdollinen täydentävä tehtävä
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
-
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Opetus Pakin aikataulun mukaan
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Vastaa 5 opintopistettä opiskelijan työtä = 135 h
Sisältö ja sen jaksotus
LESSON 1:
General information about the course
Studying social services
LESSON 2:Kela & applying for benefits, Social security in Finland
LESSON 3: Child welfare
LESSON 4: Day care/ school
LESSON 5: Social exclusion, substance abuse, mental health issues
LESSON 6: People with disabilities
LESSON 7: The elderly
LESSON 8: Immigrants and refugees
Oral interview
Written exam May
Lisätietoja opiskelijoille
Opettaja Kirsi Kiiveri, kirsi.kiiveri@laurea.fi
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Kirjallinen koe, suullinen esitys, suullinen tentti ja itsenäiset tehtävät
Arviointi 1-5
Arviointi Laurean arviointikehikon vaatimustasonmukaan (TASO 1).
Arviointi perustuu eurooppalaisen viitekehyksen taitotasoihin A-C.
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty
Ei täytä kielen hallinnnan osalta vähimmäiskriteerejä
Hylätty (0)
Ammattisanaston ja rakenteiden hallinta riittämätöntä
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Hallitsee perusammattisanastoa ja kieliopin rakenteita tyydyttävästi, molemmissa paljon puutteita
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Hallitsee ammattisanastoa ja kieliopin rakenteita, mutta ongelmia ja puutteitakin esiintyy
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Hallitsee monipuolisesti ja tarkasti alansa ammattisanastoa ja kieliopilliset rakenteet ovat toimivia ja monipuolisia