Behavioral Science in Marketing Management (5 cr)
Code: A9396-3005
General information
Enrollment
28.11.2022 - 04.12.2022
Timing
01.12.2022 - 31.03.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual proportion
3 op
RDI proportion
3 op
Mode of delivery
40 % Contact teaching, 60 % Distance learning
Unit
Korkeakouluyksikkö D /YAMK
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
- Finnish
Seats
21 - 40
Degree programmes
- Degree Programme in Behavioural Insights and Choice Architecture (HYV8), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
- Markus Kanerva
Groups
-
HYV822SJPäätöksenteon ilmiöt ja valintamuotoilu, yamk, S22, Tikkurila
Learning outcomes
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Grading scale
H-5