Communication Tools for Reputation Management (5 cr)
Code: R0254-3003
General information
- Enrollment
-
01.04.2019 - 07.04.2019
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
02.05.2019 - 30.08.2019
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual proportion
- 5 cr
- RDI proportion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Campus
- Laurea common
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOY2), Yhteiset opinnot
Learning outcomes
The student is able to
- put together a targeted publication and media strategy and maintain media relations in support of company activities
- build and manage the reputation of the work organization in various public arenas
- communicate proactively in exceptional circumstances and crises
Location and time
Virtuaalitapaamiset ja -ohjaukset Zoomissa erillisen aikataulun mukaisesti.
Materials
Materiaalit ja suositeltava kirjallisuus esitellään orientaatiotapaamisessa Zoomissa ja opintojakson Optima-työtilassa.
Teaching methods
Opintojakso on täysin virtuaalinen. Opintojaksolla on virtuaalitapaamisia ja -ohjauksia Zoomissa erillisen aikataulun mukaisesti.
Opintojaksolla on yksilötehtäviä ja tiimitehtävä.
Employer connections
Opintojakson tehtävä kohdistuu todelliseen yritysviestintään, mutta sitä ei välttämättä tarvitse toteuttaa toimeksiantajalähtöisenä projektina vaan opiskelija voi myös tarkkailla ja analysoida valitsemansa yrityksen mainetta ja maineen johtamista sekä kriisiviestintää ilman toimeksiantoa.
Exam schedules
Katso opintojakson aikataulu.
Student workload
Tarkentuu ennen opintojakson alkua.
Evaluation scale
H-5
Further information
Tällä opintojaksolla perehdymme yritysviestinnän perusteisiin ja maineen johtamiseen viestinnän keinoin.
Tule mukaan opintojaksolle, jos yritysviestintä kiinnostaa sinua. Et tarvitse aikaisempia opintoja aiheesta.