Digital Content Marketing (5 cr)
Code: PK00BV33-3001
General information
- Enrollment
-
23.05.2022 - 29.05.2022
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
27.09.2022 - 31.12.2022
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual proportion
- 2 cr
- RDI proportion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
- Teachers
- Auli Hietanen
- Jussi Järvi
- Teacher in charge
- Auli Hietanen
- Groups
-
PKV222SNKauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, päivätoteutus, S22, Tikkurila
- Study unit
- PK00BV33
Objective
The student is able to
- describe factors that affect the effectiveness of digital marketing
- design and evaluate influencer marketing
- design and evaluate effective content marketing
- plan and evaluate corporate communications as an integral whole
- make a digital marketing plan as part of a company’s marketing strategy
- evaluate the effectiveness of marketing using different methods of analysis
- apply digital marketing methods to the cosmetics industry
Toteutustapa
Luennot ja tehtävät
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Tarkista lähikontaktin päivämäärät Pakista.
Completion alternatives
Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista
Student workload
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.
Sisältö ja sen jaksotus
Opintojaksolla käsitellään digitaalisen markkinoinnin perusteita ja markkinoinnin tehokkuuteen vaikuttavia tekijöitä
Lisääksi
- suunnitellaan ja arvioidaan vaikuttajamarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan toimivaa sisältömarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan yritysviestintää
- tehdään digitaalisen markkinoinnin suunnitelma
- arvioidaan markkinoinnin vaikuttavuutta eri analyysimenetelmillä
- soveltaan digitaalisen markkinoinnin menetelmiä kosmetiikka-alalle
Evaluation scale
H-5