Siirry suoraan sisältöön

HelmiLäheiset kuluttaja-asiakaspilottiLaajuus (5 - 15 op)

Opinnon tunnus: TP00BQ52

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 - 15 op
Opetuskieli
suomi

Tavoitteet

Opiskelijat saavat kokemusta hyvinvointiteknologiaan perustuvasta palvelusta, ja tähän liittyvästä markkinakartoituksesta sekä palvelumuotoilusta.

Sisältö

Kartoitetaan potentiaalisten keski-ikäisten kuluttaja-asiakkaiden tarpeita HelmiLäheiset -palvelulle (= Helmen mahdollinen kuluttaja-asiakasryhmä ja sen profilointi).
Kyselytutkimus (s-posti), haastattelut esim. face-to face kauppakeskuksessa jne.
Luodaan kartoituksen pohjalta myyntistrategia ja suositukset toimenpiteille.

Esitietovaatimukset

Kiinnostusta Helmen konseptia kohtaan, kykyä lähestyä keski-ikäisiä kuluttaja-asiakkaita, ideointirikkautta ja vastuuta annetuista tehtävistä ja niiden hoitamisesta sovitusti

Lisätiedot

Etäpalvelu Helmi tarjoaa palveluita erilaisille hoivayrityksille etäteknologian avulla. Helmen nykyiset palvelut ovat suunnattu kotihoitoon (HelmiHoiva), omaishoitajille (HelmiOmaishoitajat) sekä palveluasumiseen ja hoivakodeille viriketoimintaa (HelmiPiste). Lisäksi Helmi tekee oppilaitosyhteistyötä (mm. WinNova).

Siirry alkuun