HelmiLäheiset kuluttaja-asiakaspilottiLaajuus (5 - 15 op)
Opinnon tunnus: TP00BQ52
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 - 15 op
- Opetuskieli
- suomi
Tavoitteet
Opiskelijat saavat kokemusta hyvinvointiteknologiaan perustuvasta palvelusta, ja tähän liittyvästä markkinakartoituksesta sekä palvelumuotoilusta.
Sisältö
Kartoitetaan potentiaalisten keski-ikäisten kuluttaja-asiakkaiden tarpeita HelmiLäheiset -palvelulle (= Helmen mahdollinen kuluttaja-asiakasryhmä ja sen profilointi).
Kyselytutkimus (s-posti), haastattelut esim. face-to face kauppakeskuksessa jne.
Luodaan kartoituksen pohjalta myyntistrategia ja suositukset toimenpiteille.
Esitietovaatimukset
Kiinnostusta Helmen konseptia kohtaan, kykyä lähestyä keski-ikäisiä kuluttaja-asiakkaita, ideointirikkautta ja vastuuta annetuista tehtävistä ja niiden hoitamisesta sovitusti
Lisätiedot
Etäpalvelu Helmi tarjoaa palveluita erilaisille hoivayrityksille etäteknologian avulla. Helmen nykyiset palvelut ovat suunnattu kotihoitoon (HelmiHoiva), omaishoitajille (HelmiOmaishoitajat) sekä palveluasumiseen ja hoivakodeille viriketoimintaa (HelmiPiste). Lisäksi Helmi tekee oppilaitosyhteistyötä (mm. WinNova).