Public Sector Customer Relationships and Service DesignLaajuus (5 cr)
Study unit code: HY00BV03
Credits
5 op
Learning outcomes
Opiskelija osaa:
- hahmottaa asiakkaan arvontuotannon ulottuvuuksia julkisessa palveluympäristössä
- uudistaa organisaatioiden käytänteitä palvelumuotoilun keinoin
- analysoida moraalisen työnjaon muutosta ja asiakkaan erilaisia rooleja palveluiden kehittäjänä, tuottajana ja käyttäjänä
Enrollment
27.11.2023 - 03.12.2023
Timing
01.02.2024 - 31.03.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual proportion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Korkeakouluyksikkö D, Verkkokampus, liko
Campus
Laurea Virtual Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
- Degree Programme in Leading Sustainable Growth and Social Responsibility (HYD4), Virtual Campus (Finnish)
Teachers
- Otto Mäkelä
- Sari Sarlio-Siintola
Teacher in charge
Sari Sarlio-Siintola
Groups
-
HYD423SJKestävän kasvun ja yhteiskuntavastuun johtaminen, yamk, S23, Verkkokampus
Learning outcomes
Opiskelija osaa:
- hahmottaa asiakkaan arvontuotannon ulottuvuuksia julkisessa palveluympäristössä
- uudistaa organisaatioiden käytänteitä palvelumuotoilun keinoin
- analysoida moraalisen työnjaon muutosta ja asiakkaan erilaisia rooleja palveluiden kehittäjänä, tuottajana ja käyttäjänä
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Grading scale
H-5
Enrollment
23.05.2022 - 29.05.2022
Timing
01.12.2022 - 28.02.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
RDI proportion
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Korkeakouluyksikkö D /YAMK
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 50
Degree programmes
- Degree Programme in Leading Sustainable Growth and Social Responsibility (HYV7), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
- Otto Mäkelä
- Sari Sarlio-Siintola
Teacher in charge
Otto Mäkelä
Groups
-
HYV722SJKestävän kasvun ja yhteiskuntavastuun johtaminen, yamk, S22, Tikkurila
Learning outcomes
Opiskelija osaa:
- hahmottaa asiakkaan arvontuotannon ulottuvuuksia julkisessa palveluympäristössä
- uudistaa organisaatioiden käytänteitä palvelumuotoilun keinoin
- analysoida moraalisen työnjaon muutosta ja asiakkaan erilaisia rooleja palveluiden kehittäjänä, tuottajana ja käyttäjänä
Grading scale
Approved/Failed