Siirry suoraan sisältöön

LY: Verkkokaupan asiakaskokemuksen ja sosiaalisen median kehittäminen (15 op)

Toteutuksen tunnus: LY00BJ68-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 31.12.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
13.01.2020 - 14.05.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
15 op
Lähiosuus
7 op
Virtuaaliosuus
8 op
TKI-osuus
15 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Toimipiste
Laurea Hyvinkää
Opetuskielet
suomi
Paikat
2 - 4
Koulutus
Liiketalouden koulutus (HLY2), Laurea yhteinen
Opettajat
Maija Huhta
Vastuuopettaja
Taru Tallgren
Opintojakso
LY00BJ68

Aika ja paikka

Briiffi- ja ohjausajat ovat nähtävissä Pakissa.
Projektibriiffistä (eli projektin aloitustapaamisesta) lähetetään ilmoittautuneille erillinen sähköpostikutsu.
Projektitiimin tapaamisajat ja –paikat sovitaan tiimikohtaisesti.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, jonka tehtävänä on tukea projektin toiminnallista osuutta valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Toteutustapa

Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Yhteistyökumppani: Helsingin Olkain Oy, Marjaana Laajakoski
Projektin sisältö: Projektin teemana on verkkokaupan asiakaskokemuksen ja somemarkkinoinnin kehittäminen. Projektin toiminnallinen sisältö täsmentyy projektin käynnistyessä.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin (LK,AM,PJ)
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Projektin väliarviointi, osaamisen näytöt, tulosten esittely, arviointi ja projektin päättyminen sovitaan projektin käynnistyessä

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun