LY: Verkkokaupan asiakaskokemuksen ja sosiaalisen median kehittäminen (15 op)
Toteutuksen tunnus: LY00BJ68-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
25.11.2019 - 31.12.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
13.01.2020 - 14.05.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 15 op
- Lähiosuus
- 7 op
- Virtuaaliosuus
- 8 op
- TKI-osuus
- 15 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Hyvinkää
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 2 - 4
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLY2), Laurea yhteinen
Aika ja paikka
Briiffi- ja ohjausajat ovat nähtävissä Pakissa.
Projektibriiffistä (eli projektin aloitustapaamisesta) lähetetään ilmoittautuneille erillinen sähköpostikutsu.
Projektitiimin tapaamisajat ja –paikat sovitaan tiimikohtaisesti.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, jonka tehtävänä on tukea projektin toiminnallista osuutta valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Toteutustapa
Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Yhteistyökumppani: Helsingin Olkain Oy, Marjaana Laajakoski
Projektin sisältö: Projektin teemana on verkkokaupan asiakaskokemuksen ja somemarkkinoinnin kehittäminen. Projektin toiminnallinen sisältö täsmentyy projektin käynnistyessä.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin (LK,AM,PJ)
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Projektin väliarviointi, osaamisen näytöt, tulosten esittely, arviointi ja projektin päättyminen sovitaan projektin käynnistyessä
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Arviointiasteikko
H-5