Siirry suoraan sisältöön

LY-projekti: Sosiaalisen median strategia kauneusalan pienyrittäjälle (15 op)

Toteutuksen tunnus: LY00BI16-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
14.05.2018 - 19.08.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
03.09.2018 - 21.12.2018
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
15 op
Lähiosuus
7 op
Virtuaaliosuus
8 op
TKI-osuus
15 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Toimipiste
Laurea Hyvinkää
Opetuskielet
suomi
Paikat
5 - 5
Koulutus
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
Opettajat
Taru Tallgren
Ajoitusryhmät
Ensisijainen projektini (Koko: 5 . Avoin AMK : 0.)
Toissijainen projektini (Koko: 5 . Avoin AMK : 0.)
Pienryhmät
Ensisijainen projektini
Toissijainen projektini
Opintojakso
LY00BI16

Aika ja paikka

Projektibriiffin aika ja paikka tullaan ilmoittamaan projektiin valituille henkilökohtaisesti briiffikutsussa

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Toteutustapa

Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: Luodaan sosiaalisen median strategia kauneusalan pienyrittäjälle ja toteutetaan markkinointikampanja sosiaalissa mediassa
Muut moduulit: LY, LK, PJ
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan briiffissä.
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Projektin briiffin ajankohta, väliarviointi, projektin tulosten esittely, arviointi ja projektin päättyminen sovitaan projektin alkaessa

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa. Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu)

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun