Siirry suoraan sisältöön

Consumer Law and Marketing Law (5 op)

Toteutuksen tunnus: HY00CD93-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.05.2025 - 25.05.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.09.2025 - 12.10.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
30 Ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot
Toimipiste
Laurea Verkkokampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
30 - 40
Koulutus
Degree Programme in Technology Law (HYD6), Virtual Campus
Opettajat
Miguel Díaz Hernández
Juli Mansnerus
Vastuuopettaja
Juli Mansnerus
Ryhmät
HYD625SJ
Degree Programme in Technology Law, yamk, virtual studies, S25, Virtual Campus
Opintojakso
HY00CD93

Tavoitteet

Student is able to:
- explore the legal aspects of digital marketing strategies, regulations, and compliance in the ever-evolving digital landscape.
- engage in a comprehensive exploration of consumer and marketing law, with a specific focus on digital consumer marketing practices.
- develop best practices for digital consumer marketing for a technology organisation

Aika ja paikka

Course is to be completed online 1.9.2025-12.10.2025.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Materials and recommended literature to be distributed by the teacher in the course learning platform.

Toteutustapa

Online course.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Deadline for the orientation assignment (reflective group discussion) 14.9.20.2025
Deadlines for all multiple choice exams: 28.9.2025
Deadline for an individual memorandum assessment: 12.10.2025.
Deadline learning for the learning diary 12.10.2025

Sisältö ja sen jaksotus

This course focuses on marketing law, with a particular emphasis on digital consumer marketing.

Students can:

o Explore the legal aspects of digital marketing strategies, regulations, and compliance in the ever-evolving digital landscape.

o Engage in a comprehensive exploration of consumer and marketing law, with a specific focus on digital consumer marketing practices.

o Develop best practices for digital consumer marketing for a technology organisation

Arviointiasteikko

H-5

Lisätiedot

More information to be published in the Canvas-learning platform.

Siirry alkuun