Päätöskäyttäytymisen ilmiöt myynnissä ja markkinointijohtamisessa (5 op)
Toteutuksen tunnus: A9396-3008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
24.11.2025 - 30.11.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
01.12.2025 - 30.04.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- 30 Ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot
- Toimipiste
- Laurea Tikkurila
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 35
- Koulutus
- Päätöksenteon ilmiöt ja valintamuotoilu johtamisessa (HYV9), Laurea Tikkurila
- Opettajat
- Markus Kanerva
- Kaisa Hytönen
- Vastuuopettaja
- Markus Kanerva
- Ryhmät
-
HYV925SJPäätöksenteon ilmiöt ja valintamuotoilu johtamisessa, yamk, S25, Tikkurila
- Opintojakso
- A9396
Tavoitteet
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
Arviointiasteikko
H-5