Siirry suoraan sisältöön

Päätöskäyttäytymisen ilmiöt myynnissä ja markkinointijohtamisessa (5 op)

Toteutuksen tunnus: A9396-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
24.11.2025 - 30.11.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.12.2025 - 30.04.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
2 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
30 Ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
Päätöksenteon ilmiöt ja valintamuotoilu johtamisessa (HYV9), Laurea Tikkurila
Opettajat
Markus Kanerva
Kaisa Hytönen
Vastuuopettaja
Markus Kanerva
Ryhmät
HYV925SJ
Päätöksenteon ilmiöt ja valintamuotoilu johtamisessa, yamk, S25, Tikkurila
Opintojakso
A9396

Tavoitteet

Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun