Fundamentals of Digital Marketing (2 op)
Toteutuksen tunnus: AV00BU80-3013
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
19.05.2024 - 24.11.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.06.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Toimipiste
- Laurea Verkkokampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 0 - 600
- Opettajat
- Heli Kulomaa
- Mikko Kinnunen
- Lassi Virtanen
- Vastuuopettaja
- Lassi Virtanen
- Opintojakso
- AV00BU80
Tavoitteet
The student is able to
- analyze current trends in digital services
- plan how to use digital sales channels
- use digital tools to support marketing
Aika ja paikka
In the Canvas online learning environment during the duration of the course. See Timing.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Kotler, Kartajaya, Setiawan. 2016. Marketing 4.0.
Saatavilla e-kirjana Laurea Finna -kirjastosta
Toteutustapa
Digital marketing knowledge and tools are essential in todays business. In this study unit, you will complete a digital marketing certification and get familiar with the key principles of digital marketing and its tools. The study unit is fully online so you can adjust the workload based on your schedule.
The student is able to
- analyze current trends in digital services
- plan how to use digital sales channels
- use digital tools to support marketing
Canvas learning environment will open at the start of the course. Students will complete a part of the course on Google's Digital Garage service.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Opiskelija tekee havaintoja yritysten markkinoinnista, mutta varsinaista yhteistyötä ei edellytetä.
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Kurssilla on kaksi arvioinnissa huomioitavaa tehtävänpalautusta, jotka kummatkin tulee olla tehtynä kurssin päättymispäivämäärään (31.12.2024) mennessä. Tarkemmat tiedot ovat Canvas-oppimisympäristössä.
Kesälomakaudella heinäkuussa ja vuodenvaihteen lomien aikana ei kirjata arviointeja. Lukukauden loppuun mennessä tehdyt suoritukset kirjataan kuluneelle lukukaudelle, 31.12. mennessä tehdyt syyslukukaudelle ja 31.7. mennessä tehdyt kevätlukukaudelle.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei muita suoritusmahdollisuuksia tällä toteutuksella.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 op = 27 h opiskelijan työaikaa
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Lisätiedot
Laurean tutkinto-opiskelijat eivät voi valita opintoa. Tutkinto-opiskelijoille on sama sisältö on tarjolla osana opintoa HL00BQ81 Digital Marketing and Sales.