Basic Premises of Customer Work in the Social Care Sector (5 op)
Toteutuksen tunnus: V1472-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
23.05.2022 - 29.05.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2022 - 07.10.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 4 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- TKI-osuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Tikkurila
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 25
- Koulutus
- Degree Programme in Social Services (SWV2), Laurea Tikkurila
- Opettajat
- Kaarina Aho
- Vastuuopettaja
- Kaarina Aho
- Ryhmät
-
SWV222SNDegree Programme in Social Services, daytime studies, S22, Tikkurila
- Opintojakso
- V1472
Tavoitteet
The student is able to
- identify values and ethical principles in the social care sector
- recognize the basic characteristics connected to lifespan development
- outline client relationships in the social care sector and different life situations