SB Project 18: Developing marketing, visibility and customer satisfaction of the Company Providing Wilderness Experiences (15 op)
Toteutuksen tunnus: SB00BK99-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
23.11.2020 - 29.11.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2021 - 31.07.2021
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 15 op
- Lähiosuus
- 7 op
- Virtuaaliosuus
- 8 op
- TKI-osuus
- 15 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Hyvinkää
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 7 - 7
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
- Opettajat
- Pyry Airaksinen
- Tero Uusitalo
- Vastuuopettaja
- Tero Uusitalo
- Ryhmät
-
HLBWKansainvälinen vaihto / Liiketalous, Hyvinkää
- Opintojakso
- SB00BK99
Aika ja paikka
Project Brieffing: 19.1.2021, Tikkurila (Vantaa) Campus, room 122 (1.st floor)
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Toteutustapa
Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: kuvaa tähän kunkin projektin keskeinen sisältö.
Muut moduulit: kerro tässä, mihin muihin moduuleihin projektista voi saada pisteitä
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan projektikohtaisesti. Mainitse tässä kohdassa myös sopiiko projekti monimuoto-opiskelijoille eli ohjaukset ovat ma ja ti.
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Kerro projektin briiffin ajankohta, väliarviointi, arviointi ja projektin päättyminen.
Kansainvälisyys toteutuksella
Developing the company´s internationalizing
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu)
Sisältö ja sen jaksotus
The content: Internet content designing, descriptions of services in English, search engine optimizing, producing other marketing materials (will be agreed separately), possibly: customer experience survey formula, other topics – separately agreed.
Arviointiasteikko
H-5