Market Entry (10 op)
Toteutuksen tunnus: R0301-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
04.02.2019 - 10.02.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.03.2019 - 23.06.2019
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 10 op
- TKI-osuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Laurea-ammattikorkeakoulu
- Toimipiste
- Laurea Yhteinen
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 50
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Tavoitteet
The student is able to
- evaluate the impact of the changing environment on business operations
- assess preconditions for internationalisation for a company
- search for information to assess market opportunities
- establish a market entry plan
- act situation-oriented in cross-cultural sales negotiations
Toteutustapa
There are no contact lessons during this study unit. Students work online.
Kansainvälisyys toteutuksella
Study is suitable for exchange students
Lisätiedot
Please note that there will be a briefing session of the course in Leppävaara on Friday March 1 at 9-11.30 am. Place to be confirmed in due course. Participation is compulsory.