Trendit ja raaka-aineet – vahvuudet kosmetiikan markkinoinnin taustalla (5op)
Toteutuksen tunnus: KY00BS04-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 24.11.2025 - 30.11.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 01.01.2026 - 31.07.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- 30 Ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot
- Toimipiste
- Laurea Verkkokampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, yamk-tutkinto (TYJ), Yhteiset opinnot
- Opettajat
- Satu Vuorela
- Mila Andersén
- Vastuuopettaja
- Satu Vuorela
- Ryhmät
-
TYJ25SJTäydentävä osaaminen (yamk-tutkinto), S25, yhteiset opinnot
- Opintojakso
- KY00BS04
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
- analysoida kosmetiikkamainontaa mielikuva-analyysin ja vaikuttavien raaka-aineiden analyysin kautta
- perehtyä kosmetiikkamarkkinoinnin trendeihin ja arvoihin.
- selvittää kirjallisuuteen perustuen kosmetiikan raaka-aineiden vaikutuksia ja vaikutusmahdollisuuksia
- analysoida raaka-aineiden markkinointiväittämiä ja perustella ne tutkimustietoon tukeutuen.
Arviointiasteikko
H-5