Skip to main content

Project in Developing Customer-oriented Business: Event marketing and facilitation for Esri Oy (10 cr)

Code: HL00BU32-3077

General information


Enrollment
19.05.2025 - 09.06.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2025 - 31.12.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
5 cr
Virtual proportion
5 cr
RDI proportion
10 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 7
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Teachers
Aapo Hollanti
Teacher in charge
Aapo Hollanti
Groups
HLB225KA
Liiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, K25, Hyvinkää
HLB225KA2
Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, monimuotototeutus, K25, Hyvinkää
Study unit
HL00BU32

Learning outcomes

The student is able to
- develop customer-oriented and sustainable business models and processes
- develop customer-oriented products and services
- launch business operations and set up a company

Location and time

Katso opinnon aikataulut Lukkarikoneesta osoitteesta https://lukkarit.laurea.fi. Laurea pidättää oikeudet muutoksiin.

Materials

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto valitaan erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Tietoa Esri Finlandista: https://www.esri.fi/fi-fi/tietoa-meista/esri-finland-yrityksena/intro
Tietoa päämiehestämme ja taustoistamme: https://www.esri.com/en-us/about/about-esri/overview
Tietoa Esri-käyttäjäpäivistä: https://www.esri.fi/fi-fi/esri-kayttajapaivat/intro
Tietoa ArcGIS StoryMaps -sovelluksesta: https://www.esri.com/en-us/arcgis/products/arcgis-storymaps/overview

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Employer connections

Projektin toimeksiantaja: Esri Oy.

Projektin päätteeksi opiskelijat ovat:

Osallistuneet tapahtuman käytännön järjestelyihin ja oppineet tapahtumatuotannon perusteita.

Tuottaneet markkinointimateriaaleja sosiaaliseen mediaan ja sähköpostikampanjoihin.

Suunnitelleet ja toteuttaneet ArcGIS StoryMaps -sisältöä tapahtuman markkinointiin ja jälkimarkkinointiin.

Kerryttäneet kokemusta asiakaslähtöisestä viestinnästä ja monikanavaisesta markkinoinnista.

Exam schedules

Kick-off (pakollinen osallistuminen): Hyvinkään kampus. kutsu lähetetään.
Projektin kick-offiin osallistuminen on välttämätöntä, jotta kaikki toimijat saavat projektin toimeksiannon tietoonsa.

Projektia ohjataan viikoittain. Osallistuminen opetukseen kampuksilla on välttämätöntä! Opiskelija voi vertailla työskentelyaikoja Lukkarikoneessa ja valita projektit/opinnot, jotka eivät osu päällekkäin.

Tutkintosäännön (2024) mukaisesti opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna. Hänen tilalleen voidaan ottaa toinen opiskelija. Projektissa ensimmäisellä kontaktikerralla tarkoitetaan projektitiimin ja ohjaajan ensimmäistä tapaamiskertaa.

Completion alternatives

Tutkintosäännön (2024) mukaan opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu. ... Laureassa osaamisen tunnistamista ja tunnustamista toteutetaan kahden eri menettelyn kautta: a) hyväksiluku (toisen korkeakoulun opinnoissa hankittu osaaminen) ja b) osaamisen näyttö (muulla tavoin hankittu osaaminen). Aloitteen osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Opiskelijan vastuulla on osoittaa ja todentaa osaamisensa. Lisätietoa hyväksiluvusta ja osaamisen näytöstä on opiskelijaintrassa.

Osaamisen hankkimiseksi voit arvioida myös työn opinnollistamisen mahdollisuutta. Lue lisää opinnollistamisesta opiskelijaintrasta.

Student workload

Opinnon työmäärä on mitoitettu siten, että opinnon tavoitteena olevan osaamisen hankkimiseksi yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä. Todellinen ajan tarve vaihtelee yksilöittäin mm. aiemman osaamisen takia.

Content scheduling

Projektin tavoitteet:

Tapahtuman järjestelyt paikan päällä: Avustaminen tapahtuman käytännön järjestelyissä tapahtumapäivinä 1.–2.10.2025. Valokuvaus ja visuaalisen materiaalin tuottaminen tapahtumassa. Tapahtumamarkkinointi ennen tapahtumaa: Sosiaalisen median julkaisujen suunnittelu ja toteutus (visuaalinen ilme, tekstit, julkaisut). Tapahtuman sähköpostimarkkinoinnin tukeminen (mm. kutsujen ja uutiskirjeiden tekstisisällöt).

ArcGIS StoryMaps -tarinakartan luominen tapahtuman esittelysivuksi, joka sisältää mm. tapahtuma-agendan ja muuta hyödyllistä tietoa osallistujille.

Jälkimarkkinointi tapahtuman jälkeen: Tapahtuman jälkimarkkinointisivun tuottaminen ArcGIS StoryMaps -tarinakartalla, sisältäen fiiliskuvat ja tapahtumaraportoinnin.

Sisällön koostaminen ja raportointi tapahtuman onnistumisesta.

Evaluation scale

H-5

Further information

Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa. Opinto toteutuu P2P.n projektiopintona edellyttäen osallistumista yhteiseen projektiohjaukseen ja työskentelyyn.

Go back to top of page