Siirry suoraan sisältöön

Digital Marketing and Sales - Design Sprint Workshop (10 op)

Toteutuksen tunnus: HL00BQ81-3079

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

25.11.2024 - 12.01.2025

Ajoitus

17.03.2025 - 30.04.2025

Opintopistemäärä

10 op

Virtuaaliosuus

10 op

TKI-osuus

10 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat

Toimipiste

Laurea Verkkokampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus (HLY2), Laurea yhteinen

Opettaja

  • Johanna Wilén
  • Juha Uutela

Vastuuopettaja

Juha Uutela

Ryhmät

  • HLYDIN
    Liiketalouden koulutus
  • NDYDIN
    Tietojenkäsittelyn koulutus
  • HTYDIN
    Turvallisuuden ja riskienhallinnan koulutus

Osaamistavoitteet

The student is able to
- analyze traffic in digital channels
- plan digital customer experience
- plan marketing and sales for digital channels
- use digital tools in marketing and sales
- apply regulations for digital business

Arviointiasteikko

H-5

Lisätiedot

Tietojenkäsittelyn koulutusten opetussuunnitelmiin tulee muutos vuodesta 2025 alkaen, joka koskettaa niitä, jotka eivät ole suorittaneet opintojaksoa viimeistään syyslukukaudella 2025*. Opintojakson tilalle tulee opinto ND00CC08 Digital Marketing 5 op. Lisäksi opiskelijalle hopsataan projektiosuus. Sovithan hops-muutoksesta opettajatuutorisi kansssa. Vaihtoehtoisesti voit suorittaa opintojakson Digital Marketing and Sales liiketalouden koulutuksen opintototeutuksella. (*Tarkistathan tarjonnan, sillä muutokset ajoituksissa mahdollisia)

Turvallisuusalan opiskelijoille ei ole myöskään enää omaa opintojaksototeutusta opintojaksosta syyslukukauden 2025 jälkeen. Mikäli opintojakso on jäänyt suorittamatta turvallisuusalan opiskelijlta viimeisen koulutuksen oman toteutuksen mukana, sen voi suorittaa liiketalouden koulutuksen opintototeutuksella.