Siirry suoraan sisältöön

Ammatillinen kehittyminen (2 op)

Toteutuksen tunnus: YY00BN53-3214

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
27.08.2025 - 31.05.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
1 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
20 Sosiaali- ja terveysala
Toimipiste
Laurea Lohja
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
Sosionomikoulutus (SSF2), Laurea Lohja
Opettajat
Hanna Nurmiranta
Sanna Hämäläinen
Vastuuopettaja
Sanna Hämäläinen
Ryhmät
SSF224SA
Sosionomikoulutus, monimuotototeutus, S24, Lohja
Opintojakso
YY00BN53

Tavoitteet

Opiskelija osaa
- laatia itselleen urasuunnitelman
- selvittää alansa työllistymismahdollisuuksia ja yrittäjyyden edellytyksiä
- hyödyntää ja rakentaa ammatillisia verkostoja
- kuvata osaamisensa ja hakea oman alansa töitä sekä ymmärtää sosiaalisen median merkityksen työnhaussa
- arvioida tulevaisuuden työelämässä tapahtuvia muutoksia ja niiden merkitystä omalle työuralleen
- toimia oman hyvinvointinsa hyväksi

Aika ja paikka

Katso opinnon aikataulut Lukkarikoneesta osoitteesta https://lukkarit.laurea.fi. Laurea pidättää oikeudet muutoksiin.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Kaikki materiaali on opinnon Canvas-työtilassa.

Toteutustapa

Opinto suoritetaan osittain itsenäisesti tehtäväpalautusten aikataulu huomioiden / määräaikaan mennessä. Itsenäisesti opiskeltavan osuuden lisäksi opinnolla on aikataulutettua ohjausta verkossa tai kampuksella sekä yksilökohtaiset hops-keskustelut.

Opinnon toteutusta tukee Canvasiin rakennettu oppimisympäristö.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Asiantuntijavierailut tunneilla ja/tai mahdollisessa kampustapahtumassa kevätlukukaudella

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opinnon työmäärä on mitoitettu siten, että opinnon tavoitteena olevan osaamisen hankkimiseksi yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä. Todellinen ajan tarve vaihtelee yksilöittäin mm. aiemman osaamisen takia.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Lisätiedot

Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa.

Siirry alkuun