Digital Marketing and Sales (10 op)
Toteutuksen tunnus: HL00BQ81-3033
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
22.05.2023 - 30.07.2023
Ajoitus
28.08.2023 - 28.11.2023
Opintopistemäärä
10 op
Virtuaaliosuus
6 op
TKI-osuus
4 op
Toteutustapa
40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus
Yksikkö
Laurea Tikkurila, tiko
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 80
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus, digitaalisten palveluiden kehittäminen (NDV2), Laurea Tikkurila
Opettaja
- Outi Loikkanen
Vastuuopettaja
Outi Loikkanen
Ryhmät
-
NDV222SNTietojenkäsittelyn koulutus, digitaalisten palveluiden kehittäminen, päivätoteutus, S22, Tikkurila
Osaamistavoitteet
The student is able to
- analyze traffic in digital channels
- plan digital customer experience
- plan marketing and sales for digital channels
- use digital tools in marketing and sales
- apply regulations for digital business
Toteutustapa
Toteutustapa on kuvattu englanninkielisessä kentässä. .Huomaathan, että kurssi sisältää itsenäisesti verkossa opiskeltavan osuuden (60%) ja ryhmätyönä Tikkurilan campuksella tehtävän kehittämistehtävän (40%) . Kehittämistehtävän aikana käydään mahdollisesti toimeksiantajayrityksen tiloissa Hyvinkäällä tai muualla Etelä-Suomessa.
Arviointiasteikko
H-5